C130J Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hei Har fått et problem i det siste med at Internet Explorer ikke svarer. Det oppstår gjerne ved at jeg er inne på en side og klikker på en link til en annen side. Da denne siden åpner seg så låser hele greia seg, og jeg får ikke gjort annet enn å Ctrl+Alt+Delete for å lukke hele programmet. Meldinga jeg får da er som følger: "Internet Explorer svarer ikke, ser etter løsning på problemet". Så går det 5 sekunder så kommer denne meldingen: "Starter Internet Explorer på nytt". Noen som har et forslag på løsning, eller er det bare å bite i det sure eplet og reinstallere hele dritten på nytt? Mitt operasjonssystem er Vista 32 bits. Takknemlig for svar. Endret 3. desember 2008 av C130J Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Når du står i IE: Verktøy->Alternativer for internett->Avansert->Tilbakestill... Sjekk da hvordan ting og tang virker. Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er ofte java eller flash som krasjer int.explorer. Jeg har det samme problemet hver gang jeg går inn på nettbanken til dnb. Som det sies, forsøk å nullstille int.explorer. Flere har lyktes med det. Lenke til kommentar
C130J Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Takk for hjelpen, jeg tilbakestillte IE og alt fungerer perfekt. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Når du står i IE: Verktøy->Alternativer for internett->Avansert->Tilbakestill...Sjekk da hvordan ting og tang virker. Hei! Gjelder dette for IE 6.0 / XP også? Jeg finner ikke "tilbakestill". Endret 3. desember 2008 av GLOCK05 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå