Heradon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Pause betyr at det er snart slutt Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det trenger ikke å bety at det er slutt.. Kanskje hun bare er litt usikker. Gi hun litt tid istedet for å være rundt hun hele tiden, så vil hun kanskje savne deg etter hvert.. Lykke til ! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Nei, men 90% av alle tilfeller så betyr det slutt. Sikkert noen som benytter tiden med å ha sex med andre. Endret 1. desember 2008 av Lubben Lenke til kommentar
isprins Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Slenger meg på resten av folket her, og sier at Pause er noe man har på TV-spill og ikke i forhold. Av tidligere erfaringer betyr en pause at hun vil ha ryggen fri, og sitt på det tørre hvis noe skulle skje med en annen. Misforstå meg rett, dette betyr absolutt ikke at hun har noen andre, men sjangsene er der. Mitt råd er å konfrontere henne med det, og si rett ut at du ikke godtar en pause. Si til henne at hvis hun trenger å være uten deg en stund, så får dere gjøre det slutt. Dere kan alltids bli sammen igjen hvis følelsene kommer tilbake, men poengter også at det ikke er en garanti for det. På den måten får du frem at du ikke bare er en tøffel som sitter pent tilbake og venter på hennes avgjørelse, men at du er en selvstendig kar som vet hva han vil ha. Vis henne at det er du som velger henne, og ikke omvendt. IKKE godta at du er et andrevalg for henne, og at du er den trygge personen som garantert tar henne tilbake hvis hun ombestemmer seg. Sånn jeg ser det, så kan denne konfrontasjonen ha to utfall: 1) Hun innser at hun ikke vil miste deg, ikke vil slå opp, og at hun vil satse på forholdet. 2) Hun innser at følelsene hun hadde for deg ikke er der lenger, og vil slå opp. Uansett hva som skjer, så er dette win-win for deg. Enten får du forholdet ditt på rett kjøl igjen, eller så får du kutta ut noe som ikke kommer til å funke uansett, og får begynnt på prosessen av å komme deg videre. Enig. Sett krav til hu. Lenke til kommentar
mrhankey Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Pause betyr ikke nødvendighvis at hun vil knulle på andre, men pause er noe dritt uansett hvordan man ser på det. men at hun finner ut at hun vil ha pause etter 2 1/2 år er litt rart da. neste gang jeg snakker med hun skal jeg sette krav til hun. Helt enig med dere som mener det. akkurat nå tror jeg det er best å gi henne litt tid, hun sa til meg forrige gang jeg snakka med hun at vi ikke skulle snakke sammen eller sees på en liten periode er det negativt? eller tror dere hun kommer til å savne meg og kryper tilbake, men hvis den perioden er for lang kanskje jeg ikke lengere vil ha hun, hvem vet. Lenke til kommentar
kjelli Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du må ikke finne deg i å bli behandlet slik. "Ikke snakkes eller sees på en stund"? WHAT?? Si til henne at dere trenger aldri å sees igjen så går du. Unnskyld at jeg er så direkte, men blir nesten irritert over hvordan hun behandler deg, og ikke minst hvordan du lar deg bli behandlet. Kjell Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Neste gang? Mitt råd er å ringe henne nå og si at du har tenkt litt og funnet ut at du ikke er interressert i en dame som ikke vet om hun vil ha deg eller ikke. Og at du ikke gidder å vente mer på henne, take it or leave it. Seriøst så skjønner jeg ikke at gutter faktisk sier ja til at dama vil ha pause. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Viktig å vise at man har ryggrad! Hvilket damer vi ha menn som ikke tørr å stå for sitt. Lenke til kommentar
Gjest gutt23 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 IKKE godta pause! Dama mi ville ha pause for noen måneder siden. Jeg fortalte henne at det ikke kom til å skje. Hvis hun ville ha pause så ville jeg slå opp, og aldri bli sammen med henne igjen. Da forandret hun fort mening. Vi er sammen ennå, men for min del så er det bare såvidt. Jeg godtar ikke drit fra jenter. Husk at du har pikk, det betyr at du er sjef. Jenter blir fuktige i trusa når gutter er sjef. Vis litt ryggrad som flere her sier. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Husk at du har pikk, det betyr at du er sjef. Jenter blir fuktige i trusa når gutter er sjef. Vis litt ryggrad som flere her sier. Haha, så hvis man har pikk så er man sjef? For noe forbanna tull! Men er enig i det siste du sier, vis gjerne litt ryggrad, men ikke innbill deg at man er sjef fordi man har pikk. I et forhold så inngår man kompromisser. Men at jenter blir fuktige i trusa fordi man er sjef, den skal man ta med en stor klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå