mrhankey Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei, jeg og dama har hvert sammen i 2 og 1/2 år inntil hun for en uke siden fortalte meg at hun ville ha en pause. jeg tok det selfølgelig tungt og lurte på hva i all verden jeg skal gjøre uten hun. vi ble enige om å være gode venner,men vi skulle ikke ha like mye kontakt som om vi var et par. Det tok ikke lang tid før vi sendte meldinger og lurte på åssen det gikk osv. Jeg vet lissom ikke helt hvor jeg har hun ennå, fordi her om dagen da jeg kjørte hun hjem fra byen så snakka vi sammen og jeg følte vi kom nærmere hverandre, og i tilegg så kyssa hun meg som om vi skulle hvert sammen og sa hun var glad i meg. Andre ganger virker det som om hun ikke vil ha kontakt og jeg blir usikker, hva bør jeg gjøre? Jeg vil selfølgelig ha henne tilbake. Hilsen usikker gutt. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vent og se, la hun få pausen sin. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) å ha en "pause" er egentlig en dårlig ide uansett hva man gjør, det en annen måte å si "jeg vil ikke være sammen med deg lenger" uten at det skal virke slemt. Endret 29. november 2008 av Reached Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Les om tips her ifra. Men først må du bestemme hva du vil. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037538 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det er et symptom på at noe ikke er friskt i forholdet deres. Legen anbefaler amputasjon. (Les: Gjør det slutt og kom deg videre i livet...) Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei, jeg og dama har hvert sammen i 2 og 1/2 år inntil hun for en uke siden fortalte meg at hun ville ha en pause.jeg tok det selfølgelig tungt og lurte på hva i all verden jeg skal gjøre uten hun. vi ble enige om å være gode venner,men vi skulle ikke ha like mye kontakt som om vi var et par. Det tok ikke lang tid før vi sendte meldinger og lurte på åssen det gikk osv. Jeg vet lissom ikke helt hvor jeg har hun ennå, fordi her om dagen da jeg kjørte hun hjem fra byen så snakka vi sammen og jeg følte vi kom nærmere hverandre, og i tilegg så kyssa hun meg som om vi skulle hvert sammen og sa hun var glad i meg. Andre ganger virker det som om hun ikke vil ha kontakt og jeg blir usikker, hva bør jeg gjøre? Jeg vil selfølgelig ha henne tilbake. Hilsen usikker gutt. Aldri godta pauser! Aldri! pause betyr at hun har en annen i kikkerten og vil ha en moralsk fri rygg til å finne utav vedkommende. Enten blir hun ellers så går hun. Det skal du kreve blankt! Samtidig skal du kreve at hun begrunner seg for hvorfor hun tenker slik hun gjør. Drit en lang i om du mister henne, for uansett så har du ikke tapt noe. Du har bare fått en gyllen mulighet til å feie over en del damer og til å finne ei som fortjener deg bedre. Nei gutt, sett hardt mot hardt! eneste som hjelper i lengden. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hei, jeg og dama har hvert sammen i 2 og 1/2 år inntil hun for en uke siden fortalte meg at hun ville ha en pause.jeg tok det selfølgelig tungt og lurte på hva i all verden jeg skal gjøre uten hun. vi ble enige om å være gode venner,men vi skulle ikke ha like mye kontakt som om vi var et par. Det tok ikke lang tid før vi sendte meldinger og lurte på åssen det gikk osv. Jeg vet lissom ikke helt hvor jeg har hun ennå, fordi her om dagen da jeg kjørte hun hjem fra byen så snakka vi sammen og jeg følte vi kom nærmere hverandre, og i tilegg så kyssa hun meg som om vi skulle hvert sammen og sa hun var glad i meg. Andre ganger virker det som om hun ikke vil ha kontakt og jeg blir usikker, hva bør jeg gjøre? Jeg vil selfølgelig ha henne tilbake. Hilsen usikker gutt. Pause = "Jeg har lyst på en annen kuk men vil ha noe å falle tilbake til (deg) når jeg går lei". Hvis man virkelig vil satse i et forhold så jobber man sammen om det, ikke ta "pause" og trekke seg vekk. Jeg har aldri hørt om godt samarbeid som går ut på å trekke seg litt tilbake... Endret 30. november 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En pause fra dama sin side betyr ikke nødvendigvis at hu skal pule på en annen gutt! En pause kan like godt være en tid hvor hun finner ut av følelsene sine for deg, uten at du er rundt henne. F.eks vil hun finne ut hva hun savner med deg etc.. Lenke til kommentar
mrhankey Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Dere har alle gode poeng her. noe av greia er at hun ikke savner meg lengere. men hvordan i huleste skal jeg få dama til å savne meg når hun ikke gjør det? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vel, først at alt må hun jo være lenge nok ifra deg til at hun kan savne deg. Har dere foresten snakka om hva hun vil oppnå ved pausen eller har hun sagt ifra hva hun vil finne ut av? Lenke til kommentar
mrhankey Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Vel, først at alt må hun jo være lenge nok ifra deg til at hun kan savne deg. Har dere foresten snakka om hva hun vil oppnå ved pausen eller har hun sagt ifra hva hun vil finne ut av? Vi har snakka litt om det, hun vil finne ut om hun elsker meg like mye lengere og om hun kommer til å savne meg,noe hun ikke hadde gjort på en stund. hun har savna meg på den måten at hun ikke kunne si ting til meg og dele ting med meg. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du mener hun savner venne delen av forholdet, hvor hun kan betro sine hemmeligheter til deg? Hvis ja, hvordan reagerer du når hun f.eks forteller om sine ting fra fortida osv da? Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 "Pauser" i et forhold er et dårlig argument når ting ikke er som det skal være. Bli i forholdet og jobb med det som er galt, eller gjør det slutt og la hverandre gå videre med livene deres. Lenke til kommentar
mrhankey Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 tenker du da på fortida med andre gutter? jeg tenker ikke så veldig på det og heller ikke om hvem hun har hvert borti, hun har tross alt bare hatt ett ordentlig langvarig forhold og det er med meg,men hun har rota med andre gutter selvsagt. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En pause fra dama sin side betyr ikke nødvendigvis at hu skal pule på en annen gutt! En pause kan like godt være en tid hvor hun finner ut av følelsene sine for deg, uten at du er rundt henne. F.eks vil hun finne ut hva hun savner med deg etc.. Tøys tull og fanteri! Pause betyr at en vil ha ryggen fri. Det _kan_ av og til også bety at en mangler totalt ryggrad til å ta opp det som måtte finnes av problemer. uansett så er klare krav det eneste gangbare om en vil fortsette forholdet. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vel, først at alt må hun jo være lenge nok ifra deg til at hun kan savne deg. Har dere foresten snakka om hva hun vil oppnå ved pausen eller har hun sagt ifra hva hun vil finne ut av? Vi har snakka litt om det, hun vil finne ut om hun elsker meg like mye lengere og om hun kommer til å savne meg,noe hun ikke hadde gjort på en stund. hun har savna meg på den måten at hun ikke kunne si ting til meg og dele ting med meg. Sigh... enten elsker du noen, eller så gjør du det ikke. Vær litt mann og be henne slutte å tulle! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En pause fra dama sin side betyr ikke nødvendigvis at hu skal pule på en annen gutt! En pause kan like godt være en tid hvor hun finner ut av følelsene sine for deg, uten at du er rundt henne. F.eks vil hun finne ut hva hun savner med deg etc.. Men herigudda, etter 2,5 år vil hun finne det ut.... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Pause = epic fail. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Slenger meg på resten av folket her, og sier at Pause er noe man har på TV-spill og ikke i forhold. Av tidligere erfaringer betyr en pause at hun vil ha ryggen fri, og sitt på det tørre hvis noe skulle skje med en annen. Misforstå meg rett, dette betyr absolutt ikke at hun har noen andre, men sjangsene er der. Mitt råd er å konfrontere henne med det, og si rett ut at du ikke godtar en pause. Si til henne at hvis hun trenger å være uten deg en stund, så får dere gjøre det slutt. Dere kan alltids bli sammen igjen hvis følelsene kommer tilbake, men poengter også at det ikke er en garanti for det. På den måten får du frem at du ikke bare er en tøffel som sitter pent tilbake og venter på hennes avgjørelse, men at du er en selvstendig kar som vet hva han vil ha. Vis henne at det er du som velger henne, og ikke omvendt. IKKE godta at du er et andrevalg for henne, og at du er den trygge personen som garantert tar henne tilbake hvis hun ombestemmer seg. Sånn jeg ser det, så kan denne konfrontasjonen ha to utfall: 1) Hun innser at hun ikke vil miste deg, ikke vil slå opp, og at hun vil satse på forholdet. 2) Hun innser at følelsene hun hadde for deg ikke er der lenger, og vil slå opp. Uansett hva som skjer, så er dette win-win for deg. Enten får du forholdet ditt på rett kjøl igjen, eller så får du kutta ut noe som ikke kommer til å funke uansett, og får begynnt på prosessen av å komme deg videre. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En pause fra dama sin side betyr ikke nødvendigvis at hu skal pule på en annen gutt! En pause kan like godt være en tid hvor hun finner ut av følelsene sine for deg, uten at du er rundt henne. F.eks vil hun finne ut hva hun savner med deg etc.. Tøys tull og fanteri! Pause betyr at en vil ha ryggen fri. Det _kan_ av og til også bety at en mangler totalt ryggrad til å ta opp det som måtte finnes av problemer. uansett så er klare krav det eneste gangbare om en vil fortsette forholdet. Da har vi forskjellige erfaringer.. At dama i et av mine tidligere forhold ville ha pause betydde ikke at hu skulle pule på en annen gutt, det veit jeg. Hun skulle finne ut av følelser.. Som oftest går pauser dritt ja, men det betyr ikke NØDVENDIGVIS at hu puler på en annen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå