lasse_hansen87 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei sann.. Spilte endel GTA IV føre 1.04 patchen kom, og hadde runna hele hovedhistorien.. Så la jeg spillet vekk en stund, men igår installerte jeg det på min ps3 igjen, og la inn de gamle savegamesen... Når jeg skulle begynne å spille idag, så sto det oppe i hjørne, ett eller annet om Tropies.. At jeg måtte starte på nytt i spillet, eller noe sånt... Det jeg lurte på var, MÅ jeg starte på nytt, eller kan jeg bare forsette å spille på den gamle savegames, men da uten tropies da.. Dvs at hvis jeg begynner på nytt så kan jeg oppnå tropies, men ikke hvis jeg spiller på gamle savegamesen? Stemmer det?? Det skjer vel ikke noe galt i spillet eller noe sånt pga jeg spiller på gamle savegames? Lenke til kommentar
MST Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan nok fortsette på den gamle gamesaven din, men du vil nok ikke få trofeer.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 okay, det jeg håpet på se. Orker ikke å begynne på nytt nå som jeg nettopp er ferdig med hovedhistorien. hehe... Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 okay, det jeg håpet på se. Orker ikke å begynne på nytt nå som jeg nettopp er ferdig med hovedhistorien. hehe... Du må nok dessverre begynne på nytt skal du få trofeer. Når du starter et nytt spill og loader står det øverst i hjørnet at trofeer er tilgjengelig. Og uansett om det skulle gå å bruke det gamle savegamet så vil du jo aldri få trofeer som du allerede har klart. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 det jeg håper var at jeg kunne forsette å spille på mine gamle savegames, uten trofeer. Orker ikke begynne på nytt nå... Noen som vet om dette går? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 det jeg håper var at jeg kunne forsette å spille på mine gamle savegames, uten trofeer. Orker ikke begynne på nytt nå... Noen som vet om dette går? Går fint an å spille med den gamle saven din ja. Er kun vis du vil ha trophies du må starte på nytt. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Ja det er bare å fortsette å spille på de gamle savegamsa. Det er som sagt kun de som vil ha trofeer som MÅ starte spillet på nytt. Edit: Pesico var først ute der ja Endret 1. desember 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 okay, takk skal dere ha.. =) Da forsetter jeg å spille på min gamle? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 okay, takk skal dere ha.. =) Da forsetter jeg å spille på min gamle? Hehe. JA! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 så har jeg nå forstått det riktig, trofeèr til spill lagrer seg på PSN kontoen, så om man har oppnådd mange trofeer i et spill, så om man skulle slette spillet, men lagret savegamesen, så kan man installere spillet igjen, og legge inn savegamesen, så vil trofeene komme opp i mappa av seg selv? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 så har jeg nå forstått det riktig, trofeèr til spill lagrer seg på PSN kontoen, så om man har oppnådd mange trofeer i et spill, så om man skulle slette spillet, men lagret savegamesen, så kan man installere spillet igjen, og legge inn savegamesen, så vil trofeene komme opp i mappa av seg selv? Trofeer har ingenting med savegame å gjøre. Så lenge du har synkronisert trofeene så kan du kaste hele PS3en din på sjøen, kjøpe en ny, logge inn med din PSN id, synkronisere og trofeene vil komme tilbake. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 hvordan sykroniserer jeg trofeene da? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hvordan sykroniserer jeg trofeene da? Hver gang det har skjedd forandring eller du slår på maskinen og går inn på trophy oversikten vil den synkronisere (så lenge du er tilkoblet nett). Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 okay, skjønner.. takk skal du ha =) Endelig forstår jeg alt det derre ang Trofeer Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 okay, skjønner.. takk skal du ha =) Endelig forstår jeg alt det derre ang Trofeer Du vil også se at det synkroniserer seg ved at det kommer en søyle som beveger seg mot 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå