virulence Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Stumbla over denne forleden dag, vet ikke om den har blitt linka før. Lo ganske godt av den traileren! MEGAMAN :: GET EQUIPPED 200X Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fikk Power Rangers Assosiasjoner... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg aldri likt Mega Man noe særlig, men selv jeg skjemmes på hans vegne... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Haha, hadde vært så bra om dette faktisk hadde vært seriøst. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er høyst ukult å poste slik bullsheit. Før jeg satt på traileren så det faktisk ekte ut, og ja. jeg ble sprengkåt bare av å tenke på Megaman film. Dette er noe jeg har drømt om i flere år. Vi lever tydeligvis in the day of the superhero, så hvorfor ikke film om denne karen og bikja hans? Om det hadde blitt laget et ordentlig script og regissøren hadde fått en solid bunke penger som ikke måtte blitt brukt på en Hollywoodsk måte, tviler jeg ikke et sekund på at dette kunne blitt uendelig rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå