olais Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Har kopiert bokmerkene (bookmarks.html) fra en annen maskin (Ubuntu) og skal legge de inn i Iceweasel under Debian. Problemet er at når jeg kommer til det punkt i Iceweasel hvor jeg skal lagre de så skjer det ingenting. Noen som vet hva som forårsaker det og evt. kan gjøres for å få det til? Endret 29. november 2008 av olais Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 hvordan gjør du det? man skal iallfall starte bookmark organizer og importere HTML derfra. dersom du gjør det og øhm... det bare ikke virker, så kan du jo forsøke å nopaste HTML-fila, og la meg prøve den på min maskin. kan ikke si så mye uten å se på HTML-koden Lenke til kommentar
olais Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Gjør det på vanlig måte med å bruke "organiser bokmerker" Prøvde å kopiere den manuelt til /etc/iceweasel/profile slik at den erstattet den gamle, men likevel fungerer det ikke. Men det er kanskje ikke nok å gjøre det slik om man skal gjøre det manuelt? Endret 29. november 2008 av olais Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 olais skrev: Gjør det på vanlig måte med å bruke "organiser bokmerker" Organiser bokmarker -> Importer og sikkerhetskopier -> Importer HTML fungerer ikke? Lenke til kommentar
olais Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Kagee skrev: olais skrev: Gjør det på vanlig måte med å bruke "organiser bokmerker" Organiser bokmarker -> Importer og sikkerhetskopier -> Importer HTML fungerer ikke? Nei, det fungerer ikke. Skjer ingen ting. Edit: Det eneste som skjer er at det blir opprettet en tom mappe i bokmerkene til Iceweasel. Endret 29. november 2008 av olais Lenke til kommentar
olais Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Problem solved. Det må ha skjedd noe med filen da jeg kopierte den over fre den andre maskina og til minnepennen. For da jeg åpnet den i Iceweasel kom det bare fra kryptiske tegn. Kopierte den en gang til fra andre maskina, og da fungerte det. Så hva som hadde skjedd med fila første gangen er ikke godt å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå