HLSolbjorg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) En kompis av meg lurte på om jeg kunne legge ut dette for han, han har HTC Touch HD (fikk i går), og lurte på hvordan man setter opp MMS der..... Han har Telenor, og HTC er ikke i listene til MMS oppsettet på telenor.no.. Takker for svar! EDIT: Leif var innom på kaffe.. Endret 29. november 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 En kompis av meg lurte på om jeg kunne legge ut dette for han, han har HTC Touch HD (fikk i går), og lurte på hvordan man setter opp MMS der..... Han har Telenor, og HTC er ikke i listene til MMS oppsettet på telenor.no.. Takker for svar! EDIT: Leif var innom på kaffe.. Sjekk innstillinger og under konfigasjon.. (Eller noe i den stil) Å se om du finn konfigasjons veiviser.. Hvis så, bare start den, velg Telenor, å vips, så e d i boks.. Hvis ikke, gå til www.smartmobil.no, å last ned den i fra der. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Finner ikke konfigurasjon... Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Finner ikke konfigurasjon... Da tviler jeg du har let lenge.. (Iallefall på www.smartmobil.no ) .:CyberMan:. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Trodde du mente på mobilen xD Takker for svar :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå