Devolder Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Når jeg skal skrive svar eller sende pm'er så strekker sida seg langt mot sidene så det er umulig å få skrevet noe.. Hva er det som er greia? Må jeg innstallere noe? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Kan du vise et bilde av problemet ditt? 1. Trykk "Prt Sc" på tastaturet når du har et vindu med problemet åpent. 2. Åpne "Paint" eller evt. et annet bilderedigeringsprogram du har. 3. Trykk Ctrl-C. 4. Lagre som .png. 5. Last opp vedlegg til denne tråden. Hvilken nettleser bruker du? Er problemet der fortsatt hvis du trykker "F5" når du er inne på siden med problem? Endret 30. november 2008 av TSP Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har same problem på jobb med Internet Explorer. Spurte om det ein gang, men fekk aldri svar så eg gjekk over til Opera. Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Har same problem på jobb med Internet Explorer. Spurte om det ein gang, men fekk aldri svar så eg gjekk over til Opera. Sånn ser det ut: Dette er i Internet Explorer så jeg går over til annen nettleser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg