inaktiv000 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tidligere har det vel vært slik at dersom man bygger PC selv, var det penger å hente. Nå er jeg usikker på om dette stemmer lenger? Får man kjøpt små, billige PC-er som duger, rimeligere enn det ville vært å bygge selv? Tar gjerne mot eksempler Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tidligere har det vel vært slik at dersom man bygger PC selv, var det penger å hente. Nå er jeg usikker på om dette stemmer lenger? Får man kjøpt små, billige PC-er som duger, rimeligere enn det ville vært å bygge selv? Tar gjerne mot eksempler Når det gjelder vanlige stasjonære så er det nesten like billig å kjøpe ferdig, her har det blitt stor konkuranse og gode priser på ferdigbygde. Du får da også garantien i tillegg. På HTPC er det fortsatt mye å hente på å bygge selv. Det er også dårlig utvalg og egentlig ingen fullgode. Dette kommer til å forandre seg når folk flest skjønner hvor fett det er med et mediasenter i stua. Da vil nettbutikkene begynne å bygge det folk vil ha. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Hva med Acer Aspire L5100? Så en tråd om den her, har den noen vesentlige mangler, eller er dyr i forhold til en selvbyggermaskin? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg personlig kommer alltid til å bygge pc'er selv. Å bygge pc'en og få den til å fungere skikkelig er 75% av moroa en pc har for meg Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Acer Aspire LS5100 har vesentlige mangler. F.eks dårlig skjermkort som ikke støtter 1080p. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Hvordan er denne? Pent kabinett, ser ut som lydutgangene er RCA men det er vel bare et spørsmål om kabler.. Noe i veien for denne? Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har de samme manglene som Acer maskina såvidt jeg kan se er skjermkortet ett Geforce 6150 eller noe i det området. HTPCer er det fortsatt best å bygge selv, og du får garanti da også, for du har garanti på delene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå