inaktiv000 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Da min nåværende "HTPC" har tatt kvelden, og den i en god stund har vært for treg til å spille av mange filmer (inkl. enkelte DVD-er..), ønsker jeg en ny maskin. Krav: - Stille - Pent kabinett - Rimelig - Kunne spille av de fleste filmer (kanskje ikke nødvendig med 1080p osv dersom dette fører til mye dyrere maskin) - Trenger ikke å kunne spille spill - Tar gjerne mot forslag til TV-kort, men er usikker på om jeg trenger dette - Jeg har et 5.1-anlegg med 3 jack-plugger, dette bør kunne brukes Jeg er mest usikker på hvilken formfaktor som er å anbefale, samt type prosessor, hovedkort og skjermkort. Endret 29. november 2008 av cecolon Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skal det være billig, så kan vell anbefales; - Antec Fusion Remote Max eller Antec Fusion 430 kabinett. - Chill Innovation 450W eller Corsair VX 450W strømforsyning - AMD 780G Hovedkort - AMD Athlon 64 X2 4850E Prosessor - 2048 til 4096MB Ram DDR2 PC2-6400 - Samsung SpinPoint F1 Harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå