superbat Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Lurte på i hvor stor grad folk her inne på forumet brukte stativ. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nå fotograferer ikke jeg så mye, men jeg bruker ikke stativ. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg bruker så og si alltid stativ. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Stativ når det trengs. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Eier ikke stativ for øyeblikket, men i noen tilfeller skulle jeg ønske jeg hadde stativ, men finer ting å lene meg inntil, eller ting å sette kameraet på hvis nødvendig, men de fleste bilder skjer spontant, og da er det ikke mye tid for stativ anyway. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg bruker stativ til alt som har med seriøs foto, og korte turer. Stativ når det trengs. Når trengs det? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Under 1/60 og hvis det er naturbilder i mørket ellers. I luve my Manfrotto. Stødig som et fjell. Ræl til en tusing svaier jo værre en et luftspenn på 1km. Endret 29. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har alltid med meg et stativ, men ikke like ofte det blir brukt. Det stativet jeg har nå, er på lån, så det blir vel et eget stativ så snart jeg har fått spart opp nok. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Stativet er alltid med på tur. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Stativ er greit for fotografi med lang eksponering, HDR, Panorama og kanonstand, men mange klarer seg sikkert fint med et godt grep og lyse forhold, enten det er naturlig eller med blitz. Endret 29. november 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
arela Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ingen bilder lider av at en har brukt stativ, men mange bilder lider av at man ikke har brukt det! Selv er jeg litt slapp med å ta med stativ, untatt selvfølgelig når jeg vet jeg trenger det. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Stativet ligger alltid baki bilen, og den har jeg jo som oftest i nærheten. Vil si jeg bruker det til 20% av bildene jeg tar. Lenke til kommentar
sollien Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Brukes alltid til kveldsfoto, ellers er det situasjonsbestemt av hva slags objekter jeg ønsker å ta bilde av. Blir en avveining på forkant av tur, selv om det gjerne skulle vært fast følge. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 så og si alltid. uten når jeg er på tur et sted og har med kameraet eller skal ta bilder av folk jeg besøker osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå