Gå til innhold

Julekalendertest, bare innvandre - hvorfor?

Mr. Bojangles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Testvinneren for barn ble «Den første julen i Betlehem». Om det er fordi barna går på en katolsk skole skal være usagt. Mens testvinneren for voksne ble uten tvil «Kinder Mix»

En muligens forklaring. Uansett kunne jeg ikke bry meg mindre om det var norske eller utenlandske barn som smakte på sjokoladen.

Endret av HammerBro
Lenke til kommentar
Rema 1000

POENGSUM:17

- For en dårlig tegning, mener Camilla

- Sjokoladen er grusom, men så koster denne under en tiendedel av alle de andre kalenderne, mener Norheim.

- Sjokoladen smaker jo brent, utbryter Helle.

- Østeuropeisk jul, konkludere Michael.

- Bildet er koselig,mener Gilje.

Julekalender_Advent_674155s.jpg

Stusset på de der punktene, synes tegningen er stilig, ser ikke hva som er så "dårlig", er nok meningen at den skal være slik siden de har hatt den slik i alle år, stemningsfylt. Er forresten "østeuropeisk jul" negativt eller?

Lenke til kommentar

Regner med det er masse bambus-bjørner md i undersøkelsen fordi det er så viktig å inkludere alle kulturer nå til dags, du ser det overalt, barne-tv, norske filmer, avisen, tvprogram av alle slag, utlendinger skal inkluderes i absolutt ALT nå til dags.

Lenke til kommentar

Så man forhåndsdømmer fordi man er lei av at utlendinger skal inkulderes i absolutt alt, bare fordi det er politisk korrekt uten hensyn til at disse utlendigene/minoritetene ofte blir satt inn i situasjoner de ikke passer inn i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Man forhåndsdømmer når man automatisk antar at disse ungene har blitt valgt ut fordi det er politisk korrekt.

Forøvrig mener jeg også at man har et problem hvis man går rundt og irriterer seg over at personer av utenlandsk opprinnelse velges fremfor såkalte etnisk norske i godt synlige situasjoner.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "ikke passer inn". Hvorfor passer de ikke inn? Det er bare å innse at Norge i dag er en fin blanding av forskjellige type mennesker, som ikke nødvendigvis ser typisk "norsk" ut.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt norsk selv, halt om halvt kan man vel si, men jeg mener at det bli for dumt og skal presse minoriteter inn både her og der bare fordi det er politisk korrekt. Om det er i olympisk sammenheng eller en tv-reklame der annenhver unge er neger, eller samisk barne-tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...