lilko Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvilken er den lengste reklamen noen gang gått på norsk tv egentlig? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det må ha vært noen av de første reklamene ettersom de var mye lengre på den tiden. Ellers hvis du vil regne det som reklame, så vil jeg si TV Shop. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er vell den pepsi reklamen med Britney Spears, Pink og Beyonce? Husker jeg såg den en gang på norsk tv. Varer i 3 min. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Så har du jo den Aker reklamen som gikk fra 2005 og til nylig som varer 3:17 Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har ingen sett den sykt lange coca cola reklamen, den gikk på tv i fjor. http://www.coca-cola.ee/movie/#/ 3:30min var den Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Går en syk ang reklame om noe kaffe greier på tv2. Er om hvordan kaffen kommer til norge og noe sånt. Lenke til kommentar
lilleguttzen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Går en syk ang reklame om noe kaffe greier på tv2. Er om hvordan kaffen kommer til norge og noe sånt. Ja den som nesten minnet om en dokumentar? Den var evig lang hvertfall. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Friele kaffe reklame :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Denne kanskje ? Endret 30. november 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror den kaffe reklamen slår alle. Husker jeg ble sur når den kom, den varte så utrolig lenge og var så utrolig kjedelig Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mener jeg husker å sett på nrk hvor de viste gamle reklamer for noen år siden. Der var det vertfall om noe hårgele:p Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja den kaffi reklamen var utan tvil verst! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 slo på tven for noen dager siden og det var kaffi reklamen som gikk da, Trodde tv2 hadde begynt og sende kaffi dokumentarer i beste sende tid jeg. Men var en raklame, var ikke spenende men helt ok Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Denne kanskje ? Det var faktisk en av de få reklamene jeg ikke hadde noe imot å se flere ganger, veldig bra sang. Endret 30. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg digget Friele-reklamen. Mye bedre med èn lang, rolig, ikkemasende, stille, fin, behagelig, informativ og seriøs reklame enn en maraton med møkk. Bring it back! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Denne kanskje ? Det var faktisk en av de få reklamene jeg ikke hadde noe imot å se flere ganger, veldig bra sang. Utrolig irriterende. Også urealistisk optimistisk, av typen "jeg ofrer sjela mi for en slitejobb slik at andre kan få tjene seg feite". Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Denne kanskje ? Det var faktisk en av de få reklamene jeg ikke hadde noe imot å se flere ganger, veldig bra sang. Utrolig irriterende. Også urealistisk optimistisk, av typen "jeg ofrer sjela mi for en slitejobb slik at andre kan få tjene seg feite". Hahaha. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Også urealistisk optimistisk, av typen "jeg ofrer sjela mi for en slitejobb slik at andre kan få tjene seg feite". Du roter vel ikke i venstrefløyen når det er valg, gjør du vel? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Utrolig irriterende. Også urealistisk optimistisk, av typen "jeg ofrer sjela mi for en slitejobb slik at andre kan få tjene seg feite". De hadde vel ikke TV-reklame i 1870? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Utrolig irriterende. Også urealistisk optimistisk, av typen "jeg ofrer sjela mi for en slitejobb slik at andre kan få tjene seg feite". Hva med å heller tenke det på som at DU klarer å alle problemer bare du prøver hardt nok, trenger ikke være noen andre sine problemer, det kan være noe du sliter med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå