tubaen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 hallo:) jeg har en neonode n2, den er tøff, brukervennlig, men er ikke helt fornøyd, den er nå på service for 3. gang, å det tar fort 2-3 måneder før jeg får den tilbake... pga. dette har jeg tenkt å kjøpe ny mobil, men jeg har liksom hengt meg opp i små touch telefoer:P noen som vet om noen fete mobiler? jeg har netcom youngtalk+, så den må jo støtte netcom opperatører. jeg har også sett på mobil klokke, synes den er liten å tøff, men har jo ikke testet den. noen som har testet mobilen klokken? f.eks de3n de har på teknikkmagasinet? planen min er å kjøpe samsung omnia, men den er jo litt stor å ikke fullt så brukervennlig som neonode n2, eller å kjøpe en mobil klokke å klippe av reimen siden jeg har jo flere klokker. noen som vet hvordan den fungerer, eller om noen andre moiler? prisen skal maks være 5000, å det kan godt være med abbonnumentet youngtalk + takk:D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er det vel det som er problemet med dine ønsker, touchtelefoner skal være litt store, med skjerm du kan ha plass til alle taster + litt plass for å se hva du har skrevet. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 iPhone? - har alt... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 mms og multitasking og slikt mener du? Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 iPhone? - har alt... Haha "har alt" :!: Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det ble borte fordi når iphone skulle fraktes til butikkene brøyt en nokia n73 seg inn i lageret og stjelte det så kom Michael Jordan med vannpistolen og drepte nokiaen før han fikk tatt alt . DERFOR ER DET IKKE MMS OG DET ANDRE DU SA PÅ iPHONE Lenke til kommentar
Newton Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 mms og multitasking og slikt mener du? Hmm, ja, _min_ iPhone er MMS-kapabel så det holder (med Swirly MMS), og den multitasker helt fint, hver dag - men vet ikke hvordan det er med din... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 men så har vell iphone en batteri-tid på noe rundt 9 timer standby har jeg hørt Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har selv bestillt en LG KF750. Den har touch skjerm med slide out talltastatur, er relativt liten og grei. Mangler GPS og wifi, men etter hva jeg har lest sluker GPS strøm og har dårlig dekning spesielt i byer med høye hus rundt. wifi blir et savn, men man får ikke alt..... Lenke til kommentar
tubaen Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 javel:P kunne liksom tenkt meg en liten å søt telefon, som mobilklokke;) mms er greit å ha, siden jeg har grtis mms, og hvis dettegår an, kanskje jeg skal revurdere iphone:P har lest at sverige har fått mms til iphone, og at snart retsen av landene skal få det. leste det på itavisen eller noe sånn;) men tar gjerne i mot flere tips;) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Mulig jeg er et ekko av meg selv rundt om i forumet her, men jeg foreslår G900. Touch + taster + godt kamera + utmerket musikk! Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vent til Noka Tube kommer ut Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Liten og nett: HTC Touch Diamond Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Neonode veier 60gram, diamond 110. Nesten dobling det der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Min iPhone har MMS og multitasking. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Så fint at du måtte hacke telefonen din for å få støtte til det du vil. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Så fint at det tok 4.5 minutter uten guide eller noe, men bare et lite program Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Liten og nett (92.5g) LG KS20 Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Vent til Noka Tube kommer ut High five! Leste her at noen mente at iPhone har alt.. Hahahahaaa..ha..ha..haa! Den har mange kule ting, men til gjengjeld så mangler den noen ting. Går litt opp i opp, men jeg venter bare på at Nokia Tube skal komme ut jeg. Lenke til kommentar
tubaen Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 lg ks20 ar fet den da;) diamond har jeg testa, det er ikk no tess spør du meg. iphone er litt sånn usikkert, og nokia tube har jeg ikke sett in real life liksom;) nokia tube ser fet ut å sånn, men ærlig så er jeg ikke helt fan av nokia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå