petter268 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 For det første, vil jeg vite. Er Low Orbit Ion Cannon et ulovlig program? Kan man bli tatt av politiet, etc for å bruke det mot en nettleser? Hvis dette ikke er ulovlig, så lurer jeg på.: Hvordan får man det til å lagge URL nettstedet? Jeg tenkte jeg skulle få Nordicmafia.net til å lagge, bare i 1-3 min. Er det noen som vet om det må være flere som må ha Low Orbit Ion Cannon, for at det skal bli lagg? Takk for svar. Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 For det første, vil jeg vite. Er Low Orbit Ion Cannon et ulovlig program? Kan man bli tatt av politiet, etc for å bruke det mot en nettleser? Hvis dette ikke er ulovlig, så lurer jeg på.: Hvordan får man det til å lagge URL nettstedet? Jeg tenkte jeg skulle få Nordicmafia.net til å lagge, bare i 1-3 min. Er det noen som vet om det må være flere som må ha Low Orbit Ion Cannon, for at det skal bli lagg? Takk for svar. Ja, ulovlig. =) Lenke til kommentar
Praetox Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 >Er Low Orbit Ion Cannon et ulovlig program? Ja, programmet er ulovlig. >Kan man bli tatt av politiet, etc for å bruke det mot en nettleser? Programmet brukes for å angripe servere. I verste fall blir du saksøkt. >Er det noen som vet om det må være flere som må ha LOIC for at det skal bli lagg? Antallet personer som kreves avhenger av hvordan du konfigurerer programmet. Det kan holde med èn person dersom det brukes rett. Jeg vil forresten ikke besvare spørsmål om hvordan programmet bør brukes, da det egentlig ikke bør brukes i det hele tatt. >Takk for svar. Ingen hårsmak. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Denne tråden stenges. Trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt om programmet er ansett som ulovlig eller ikke, siden vi ikke ønsker å støtte diskusjon om det trådstarter spør om videre; stenges emnet. Jeg ber trådstarter lese gjennom retningslinjene. Reaksjoner på moderering taes på PM. Endret 9. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg