Horten94 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei trenger en ny telefon. krav: Sony Ericsson walkman stiller ikke store krav. trenger bare en fin telefon med walkman kan dere der ute hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 SE W595 virker som in fin telefon. Jeg hadde kjøpt den vhsi walkman er det som er viktigst for deg^^ Den er ganske billig og 2000 uten abo. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 annbefaler deg w595 hvis du vil ha walkman så er nokia 3510i: Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 greit, takk folkesn da tror jeg skal kjøpe denne telefonen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) annbefaler deg w595 hvis du vil ha walkman så er nokia 3510i: Det er klart, 3510 støtter jo ikke musikk i det hele tatt, dessuten er den vanskelig å få tak i om dagen siden den er så gammel =\ W595 er en flott tlf om du er på jakt etter en rimelig walkman-telefon og ikke har så mange andre krav til telefonen. Kameraet er heller ikke så verst. Et godt alternativ er W760, med bl.a. bedre taster, GPS og medfølgende bæreveske med innebygget høyttaler. Alternativt W980, som først og fremst er dritstilig, med GPS, FM-sender og 8 GB innebygget minne, eller ikke minst W902 som bl.a. har fått et kanonkamera på 5 mpix. Gå inn på sony ericsson sine produktsider, der kan du velge inntil tre produkter for sammenligning. Plukk blant de jeg har nevnt og se hvor de skiller seg fra hverandre. Endret 30. november 2008 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå