isbinne Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hei, jeg har nylig gått til anskaffelse av en htc hd, og er veldig fornøyd så langt. Jeg har derimot noen spm til dere som kanskje er litt mer tenknisk enn meg; - Hvorfor blir noen av bildene uklare under album og kontaktvisning(alle bildene har samme størrelse i Kb) - Under meldinger, så blir noen vist som simmld, og andre som konvolutt. Hvorfor? Simmld er ganske kule fordi de viser bilde av personen som sendte det. - Jeg kan plutselig ikke motta mms bilder lengre, hva har skjedd?? - Hvordan henter man inn albuminformasjon og albumbilder under musikk? - hvordan kategorisere bildene? Tusen takk for alle svar og tips som evt måtte komme, - Hilsen htc jomfru Endret 29. november 2008 av isbinne Lenke til kommentar
Kimhh86 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei, får min HTC HD i morgen men kan forhåpentlig hjelpe deg med albuminformasjonen. Dersom musikk filene dine er av typen .mp3 er eg nesten sikker på at telefonen henta informasjonen frå ID3 som ligger i .mp3 filene. Du kan legge til og endre ID3 tag i .mp3 filene med ID3-TagIT3! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 - Hvorfor blir noen av bildene uklare under album og kontaktvisning(alle bildene har samme størrelse i Kb) Er bildene klare i utgangspukntet? Velger telefonen hele bildet eller bare utsnitt som portrett? - Under meldinger, så blir noen vist som simmld, og andre som konvolutt. Hvorfor? Simmld er ganske kule fordi de viser bilde av personen som sendte det. Har ikke peiling, desverre. Aldri sett... - Jeg kan plutselig ikke motta mms bilder lengre, hva har skjedd?? Har du lagt inn MMS-innstillinger? Hvis ikke så kjører du bare den instillingswizarden som følger med. Ligger under tilkoblinger på innstillinger. - Hvordan henter man inn albuminformasjon og albumbilder under musikk? Albuminformasjon må du legge inn vha. 3.part programvare. Kan være hva som helst. Bilde legger du inn ved å kopiere inn bildet av albumet inn i mappe på minnekortet og rename til folder.jpg. - hvordan kategorisere bildene? Det har jeg desverre ikke svar på. Har ikke kikket på det. Beklager mine noe lite matnyttige svar, men håper du finner ut av det -KJ Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) - Jeg kan plutselig ikke motta mms bilder lengre, hva har skjedd?? om du ikke har ordnet gprs/mms oppsett så gjør dette programmet det for deg. Endret 4. desember 2008 av royrov Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke noe poeng i å legge inn smartmobil.no sitt program. Ligger allerede et program på telefonen som fikser dette. -KJ Lenke til kommentar
Apache Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvor finner man bra tilbud på denne telefonen? har telenor abb. i dag uten binding. Løner seg kansje å vente en måned eller no før man skaffer den pga priser eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå