Gjest smerter Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vel om jeg sitter og runder (eller ligger for den del) etter rundt 40min-1time vil jeg merke at etter jeg er ferdig kan jeg føle en del smarter rett under halebeinet eller i halebeinet. Spesielt om jeg strekker eller trekker rumpen sammen. Kan det være pga en kamerat av meg kneet meg i halebeinet for eit par år siden? Jeg hadde store smerter i halebeinet da og kunne nesten ikke gå uken etterpå. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kan være en brist i halebenet som gjør at du får vondt. Kan hende du har slått opp igjen bristen eller at det har grodd feil. Sjekk med legen din. Alltid stas med halebensjekk.. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skal da også sies at 40-60 min med runking er en del, du kan ha rett og slett strammet musklene mye, og du er utslitt. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Slag til halebenet kan sitte i utrolig lenge, da. Jeg falt ganske brutalt på mitt da jeg var en 11 år, jeg har fremdeles problemer med å sitte i enkelte stillinger. Over 10 år siden dette :/ Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Auch:O Det er en god stund ja. Har jo selv falt på halebeinet en og annen gang, og det gjorde SATANS vondt, men kjenner ikke noe til det nå. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tipper mitt ble mer eller mindre knust, da. Idiotisk som jeg var som unge holdt jeg meg så pass mye for meg selv at jeg ikke gadd bry andre med mine problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg