Gå til innhold

Ny Zepto!


Hobbes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Her er
.
:grin:
1GB RAM knuser jo DELL inspiron 8100 med 512Mb da. :razz:

Finner bare ikke større bilder, :sad:

og om det er 1 eller 2 modul slotter for FDD, DVD...

og om denne også tar ekstra batteri.



 

Jeg lurer litt på om dette faktiskt er spesifikasjonene(den linken) til denne maskinen!? Er det virkelig den riktige maskinen?? Det er jo kun mulig med 13" og 14" skjerm, og hvis det stemmer kommer jeg NEPPE til å kjøpe en slik!!!

 

Og hvis dette stemmer er jeg lettere skuffet siden jeg nå begynte å vurdere en slik maskin! MEN jeg gidder ikke kjøpe en ny laptop med noe annet en 15" skjerm!

 

[ Denne Melding var redigert av: Darth MToffy på 2002-01-19 16:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:

jeg gidder ikke kjøpe en ny laptop med noe annet en 15" skjerm!


Vitsen med en laptop er vel at den skal være, bærbar.

Har en kammerat som har en Dell 2500 med 15" som han bruker til studier i Australia.

Neste gang han kjøper en laptop, så blir den minst mulig.

Han sier det er for tungvindt med en stor maskin når den skal bli med over alt.

Og, som jeg ser det, man sitter mye nærmere skjermen på en laptop enn en vanlig pc, så størrelsen på skjermen er ikke så viktig.

Men smak og behag. Hvis du skal bruke laptopen som en semi stasjonær pc, så er nok stor skjerm greit.

Den nye Zepto'en veier jo bare 2,6kg da! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-20 08:49, Kobun skrev:

Quote:

jeg gidder ikke kjøpe en ny laptop med noe annet en 15" skjerm!


Vitsen med en laptop er vel at den skal være, bærbar.

Har en kammerat som har en Dell 2500 med 15" som han bruker til studier i Australia.

Neste gang han kjøper en laptop, så blir den minst mulig.

Han sier det er for tungvindt med en stor maskin når den skal bli med over alt.

Og, som jeg ser det, man sitter mye nærmere skjermen på en laptop enn en vanlig pc, så størrelsen på skjermen er ikke så viktig.

Men smak og behag. Hvis du skal bruke laptopen som en semi stasjonær pc, så er nok stor skjerm greit.

Den nye Zepto'en veier jo bare 2,6kg da! :smile:

 

 

Det er en grunn til at det finnes kategorier for laptoper da! Og jeg er IKKE på utkikk etter en ultraportabel maskin! Jeg vil ha en maskin som funker like godt som en desktop-maskin på de fleste områder!! Og 1kilo ekstra gjør ikke at den plutselig blir monstertung akkurat. Jeg har planlagt å skaffe meg en ryggsekk til laptopen, og en kilo fra eller til i ryggsekken bryr meg midt på ryggen;-)

 

Med dette utgangspunktet så gidder jeg ikke kjøpe en maskin med noe annet enn 15" eller 15,1" skjerm. Jeg har selv prøvd maskiner med 14" og 15" skjerm og forskjellen er STOR spør du meg. Derfor er det synd at når først zepto(compal) kommer med en maskin med ett ok skjermkort så har de ikke en stor skjerm! Noe som i hvert fall jeg syntes er litt merkelig!

 

Jeg vil nemlig veldi gjerne kjøpe en zepto siden de har mulighet for å kjøpe uten software, og det virker som om de har god service! Men uten den rette maskinen tilgjengelig blir det nok ikke zepto i denne omgang:-( Hvis ikke de kommer med enda en modell innen ett par uker da!

 

Og til slutt en liten kommentar: "Vitsen med en laptop er vel at den skal være, bærbar." Hvis ikke du klare å bære en maskin på 3,5kilo(ca hva en Dell inspiron veier) annbefaler jeg en tur i treningsstudio;-)

Lenke til kommentar

Quote:

Hvis ikke du klare å bære en maskin på 3,5kilo(ca hva en Dell inspiron veier) annbefaler jeg en tur i treningsstudio;-)


Hmmm... Hvilken mobiltelefon har du? En av de gamle sliterne på 20kg? :wink:

Hvis man skal ha med seg mange ting, eller bære på noe over lengere tid, så er det best at hver ting har minst mulig vekt.

Hvorfor ha en lettvekts hagle til jakt? Og en tung til å skyte lerduer?

Hvorfor ha en liten mobil når en STOR sikkert tåler mer?

Du har tydeligvis funnet hva som passer best til deg, og jeg til meg. Er det ikke bra vi har et fritt market som gir oss alle hva vi vil ha? (Vel, nesten da). :sad: Prisen er bestandig "litt" stiv på ting man ønsker seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...