VTW Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg hadde en stor ringerunde en dag rundt til diverse bedrifter. Og mens jeg satt å ventet på svar, og hørte på "ventelyden" til telefonen begynte jeg plutselig å lure på vha de forskjellige lydene betyr. Vi har jo den vanlige, men lang lyd og lang pause. Akkurat nå sitter jeg å hører på en som består av to veldig korte, rett etterhverandre og deretter en pause. Det er også en med tre tonet etter hverandre som blir lysere og lysere. Noen som vet hva de forskjellige lydene betyr? Noen som har opptak av de forskjellige lydene? Lenke til kommentar
lilleguttzen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Laang-Pause-Laang-Pause-Laang... Vanlig ringetone? Kort-Kort-Pause-Kort-Kort-Pause-Kort-Kort... Opptattsignal? Kort-Kort-Kort-Pause-Kort-Kort-Kort-Pause-Kort-Kort-Kort... (Som blir lysere) Dette nummeret er ikke i bruk? Er det ikke noe sånt da? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Her er den ene lyden jeg nevnte tidligere. Tok den opp mens jeg satt å ventet på svar til Montér. Viste seg at de hadde varetelling den dagen og ikke tok telefonen. Det ble en lite produktiv time... Telefonlyd1.wav Endret 30. november 2008 av VTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå