Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

fjerting på kvelden

shottelotte

Anbefalte innlegg

Jeg sliter en del med fjerting på kveldene, og da mener jeg ordentlig odører med gassinnhold. Jeg spiser normalt, og skjønner ikke hvorfor alle denne fisinga skjer. Jeg kan sleppe opptil 10stykker på rad, og min kjære plages veldig av lukta. Noen som har lignende problem?

Endret av Camrot
Fjernet unødvendig tekstfarge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjer meg også, men jeg vet grunnen: sterk mat. Min mage tåler vanlig krydder, men det er en del krydder som fører til kritiske bioutslipp med en radius som skremmer de fleste. Så jeg spiser aldri denne type krydder blant folk eller om jeg skal være med andre senere.

Men du kan sikkert rådføre deg med lege og kontrollere deg om du er intolerant mot noe. Jeg slet også med oppblåst mage, og det kom av for mye brødmat i mitt tilfelle. Nå spiser jeg nesten bare steinalderkost, dvs kjøtt, grønnsaker og frukt.

Lenke til kommentar

Jeg slet med dette også. Det er som regel at avføring har satt seg fast i tarmen din, den "svingen" som kommer rett fra magesekken. Da gjærer det og forgifter avføringa di. Jeg var på tarmskylling 3 ganger, og har blitt mye bedre. I tillegg er jeg veldig forsiktig med ting som er hardt for tarmen, som feks sterkt krydder, potet, mel, alle melkeprodukter og sukker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...