shottelotte Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Jeg sliter en del med fjerting på kveldene, og da mener jeg ordentlig odører med gassinnhold. Jeg spiser normalt, og skjønner ikke hvorfor alle denne fisinga skjer. Jeg kan sleppe opptil 10stykker på rad, og min kjære plages veldig av lukta. Noen som har lignende problem? Endret 29. november 2008 av Camrot Fjernet unødvendig tekstfarge Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ikke noe problem Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Finnes det ikke et helseforum for denne slags uhumskheter? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Drikker du melk? Massefjerting er ett symptom på laktoseintoleranse. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kan ikke si jeg fjerter noe mere på kveldene Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Finn ut om det er noe spesielt du får mye luft i magen av. Noen får mye luft i magen av melk, nøtter, grove knekkebrød o.l. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det skjer meg også, men jeg vet grunnen: sterk mat. Min mage tåler vanlig krydder, men det er en del krydder som fører til kritiske bioutslipp med en radius som skremmer de fleste. Så jeg spiser aldri denne type krydder blant folk eller om jeg skal være med andre senere. Men du kan sikkert rådføre deg med lege og kontrollere deg om du er intolerant mot noe. Jeg slet også med oppblåst mage, og det kom av for mye brødmat i mitt tilfelle. Nå spiser jeg nesten bare steinalderkost, dvs kjøtt, grønnsaker og frukt. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Drikker du melk? Massefjerting er ett symptom på laktoseintoleranse. Da har man som regel også løs avføring (osmotisk diaré), om jeg ikke tar helt feil. Hva spiser du til middag som regel? Endret 1. desember 2008 av w3p Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg slet med dette også. Det er som regel at avføring har satt seg fast i tarmen din, den "svingen" som kommer rett fra magesekken. Da gjærer det og forgifter avføringa di. Jeg var på tarmskylling 3 ganger, og har blitt mye bedre. I tillegg er jeg veldig forsiktig med ting som er hardt for tarmen, som feks sterkt krydder, potet, mel, alle melkeprodukter og sukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå