Gå til innhold

SK: Fremmede mennesker portrettert i ett kjøpesenter med Holga

Ustedalen

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg en veldig produktiv dag. Jeg dro ned til kjøpesenteret i Svolvær sammen med mitt Holgakamera og to forskjellige filmer, og begynte å spørre folk om de var villige til å stille opp på et portrett.

Jeg ber ikke her om kritikk på alle bildene, i å med at det 19 stk. Men jeg ber om deres meninger om serien (derfor står det SK og ikke BK i topic).

Serien finner dere her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crist - jeg elsker Holga! Merker meg nå at jeg virkelig må få skaffet meg ett og begynne å ta noen bilder. Umulig å ikke elske bilder tatt med Holga!

Jeg likte serien :D Fikk skikkelig østblokkfølelsen av den (som jeg alltid får med Holgabilder :b)

Lenke til kommentar

Flott at du tar engasjement for å gjøre ting som dette, ikke alt for mange fotografer som tar for seg tilfeldige personer for portretter her i Norge fra min erfaring, vi er vel som normenn noe mer innesluttet. :)

Noen av bildene er ikke i farger/Noen av bildene er ikke SH som tar litt fra dette at det er en serie for min del. Jeg synes gjerne at serier skal holde seg til enten farger, eller SH, blandinger fungerer som oftest ikke, og det gjør det heller ikke her.

Men fin ide for serien, og mange av bildene synes jeg funger veldig bra. Noen bedre enn andre selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...