Gå til innhold

BK: Glomma at night


odn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan bruke gimp til å nedskalere og eventuelt fikse på JPG filer, helt gratis og et helt OK program :thumbup:

 

 

Takk :-D

 

Men fant det programet pybalto snakka om. og det var veldig lett og fint syns jeg :-D

 

Noen flere som har komentarer til selve bilde da? XD

Lenke til kommentar

Yeh

 

Ja, bruk et stødigere stativ/sett stativet på en mer stødig grunn(asfalt?)/skaff deg fjernkontroll (250kr normalt). Du har nok lagt merke til det, men gate lyktene, og lysene fra byen har blitt "flyttet på". Det er ikke mange millimeter kameraet har flyttet på seg, men det synes.

 

Jeg likte best det første bildet, men det ble litt for mye tomrom for min del. Bilde nr.2 ble alt for dårlig kvalitet. Skyter du RAW? Hvis ikke, DO IT.

 

Min mening :)

Lenke til kommentar
Yeh

 

Ja, bruk et stødigere stativ/sett stativet på en mer stødig grunn(asfalt?)/skaff deg fjernkontroll (250kr normalt). Du har nok lagt merke til det, men gate lyktene, og lysene fra byen har blitt "flyttet på". Det er ikke mange millimeter kameraet har flyttet på seg, men det synes.

 

Jeg likte best det første bildet, men det ble litt for mye tomrom for min del. Bilde nr.2 ble alt for dårlig kvalitet. Skyter du RAW? Hvis ikke, DO IT.

 

Min mening :)

 

 

Sto på en betongg brrygge, men stativet har kansje flytta seg litt ja.

 

Hvet ikke hlet om jeg har på RAW format jeg. Men skal begynne med det nå :D

Lenke til kommentar
Yeh

 

Ja, bruk et stødigere stativ/sett stativet på en mer stødig grunn(asfalt?)/skaff deg fjernkontroll (250kr normalt). Du har nok lagt merke til det, men gate lyktene, og lysene fra byen har blitt "flyttet på". Det er ikke mange millimeter kameraet har flyttet på seg, men det synes.

 

Jeg likte best det første bildet, men det ble litt for mye tomrom for min del. Bilde nr.2 ble alt for dårlig kvalitet. Skyter du RAW? Hvis ikke, DO IT.

 

Min mening :)

 

 

Sto på en betongg brrygge, men stativet har kansje flytta seg litt ja.

 

Hvet ikke hlet om jeg har på RAW format jeg. Men skal begynne med det nå :D

Det finner du i menyen på kameraet ditt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...