Brack Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Som tittel sier, vil X1 komme med norsk tastatur? Mvh Brack Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jupp. Skal visst komme rundt nyttår ifølge diverse nettsteder Lenke til kommentar
Brack Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Tusen takk for svar Får kanskje vente til utpå nyåret med å kjøpe da. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skrote: Hvor da? Q1 2009 har blitt sagt offisielt, som da vil si januar-mars. De jeg har sett forsøke seg på "kvalifisert gjetning" på når den faktisk kommer sier dessverre at det er mer sannsynlig at det blir mars enn januar. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Rart de ikke har presset på å få den klar for julesalget Men det er kanskje andre land som også trenger tilpasset tastatur, Og som er et større marked en Skandinavia. Og som derfor blir prioritert? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skulle tro det, ja - men Sverige har allerede fått tilpasset tastatur. Så SE har gjort noen rare valg egentlig. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hvorfor ikke kjøpe den svenske da? er jo helt likt untatt äöë Lenke til kommentar
osmano Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hvorfor ikke kjøpe den svenske da? er jo helt likt untatt äöë Kjedelig å skrive kjäre og höre da. Jeg vurderte det en stund men gikk heller for den engelske. Det er jo også noen som sier at X1 kanskje ikke kommer med norsk tastatur heller. Bare med norsk OS og med enkel tilgang til æøå. Den som venter får se. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 hvorfor ikke kjøpe den svenske da? er jo helt likt untatt äöë Godt spørsmål, men aller helst kunne jeg ønsket meg en med norsk tastatur og engelsk OS. Liker ikke svensk OS for å være ærlig. Derfor kjøper jeg ikke den svenske. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 har ikke så og si alle mobiler flere menyspråk da? Lenke til kommentar
Brack Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ikke Windows Mobile så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Skulle tro det, ja - men Sverige har allerede fått tilpasset tastatur. Så SE har gjort noen rare valg egentlig. Regner med at Sverige fikk det fordi Ericsson er svensk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå