allyse Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Da jeg har kjøpt meg en ny leilighet går et av rommene til dedikert kontor / nerdebule / roterom. Av den grunn vil jeg ha en kombinasjon mellom pent rom og funksjonalitet. Det er ikke verdens største rom, men det er ikke så viktig. Tenkte i første omgang å velge ikea for bordplatene da de har noen bra arbeidsbord en kan sette sammen (hørner mv.). Første spørsmål til deres mening er farge. Jeg står mellom hvit og brunsort plate (skal ha plate, den tynne delen under vinduet, hjørne i rommets høyre side og den tykke delen langs den brune veggen. Her er forskjellene på platene: Hvilke farge ville du valgt, og hvorfor? Ellers noen ideer dere umiddelbart kommer på? Rommet (meglerbilder ) Obs! Rommet skal BARE være kontor. Ikke seng, tv osv. Det har jeg heldigvis andre rom for Endret 29. november 2008 av allyse Lenke til kommentar
iwood Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvitt blir lettere skittent hvis du vil ha roterom, anbefalers selvfølgelig svart. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) pass på å få justerbare ben, ergonometri er utrolig viktig. hvit for kontrast og større rom. (Ser selv på glassplater til skrivebord, virker mye mer fancy og siden de er gjennomsiktige tar de "mindre" plass i rommet. Som stol har jeg en trimball på 75cm. større lar deg sitte høyere, men ikke noe mindre iallefall.) Men det er meg, prøv ut møblene godt før du kjøper dem så du ikke kjøper noe som det er umotiverende (vondt, kjedelig, slitsomt) å sitte ved. Endret 30. november 2008 av Admin'c Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) pass på å få justerbare ben, ergonometri er utrolig viktig. hvit for kontrast og større rom. (Ser selv på glassplater til skrivebord, virker mye mer fancy og siden de er gjennomsiktige tar de "mindre" plass i rommet. Som stol har jeg en trimball på 75cm. større lar deg sitte høyere, men ikke noe mindre iallefall.) Men det er meg, prøv ut møblene godt før du kjøper dem så du ikke kjøper noe som det er umotiverende (vondt, kjedelig, slitsomt) å sitte ved. kjøper du de runde sølv/ sorte / hvite benene fra ikea sammen med plata, de kan justers fra ca 60 til 80cm så da er det problemet ute av verden, kjøp deg svart plate:) få lcd skjermen til pcen opp på veggen for og få mere arbeidsplass. satt sammen kontor til fadern for noen år tilbake, samme bordplate i cherry, og to skap i samme serie, bra greier! en god stol, og et sted og ha bena så får du en ergonomisk arbeidsplass med skjermen i riktig høyde! Endret 29. desember 2008 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå