Mortzz Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 I klassens time på mandager så skal vi holde et foredrag om noe som skal føre til en diskusjon. Førstkommende mandag er det min tur, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal snakke om. Noen som har forslag til hva jeg kan snakke om? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Snakk om bensin/diesel prisene og hvorfor de bør holdes oppe/hvorfor de bør holdes nede. Snakk om hvorfor det er riktig/hvorfor det ikke er riktig å betale skatt. Snakk om hvorfor det er riktig å ikke henrette mordere/hvorfor det er riktig. Det er et par forslag fra meg i hvert fall, de burde sette i gang en diskusjon. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Snakk litt om finanskrisen som foregår rundt om i verden nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Snakk om legalisering av cannabis og khat. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Snakk iallefall om noe med stor samfunnsmessig betydning og om noe som interesserer folkene på din alder. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan jo diskutere om homser skal få adoptere eller ikke. Blir som oftest en het diskusjon, og anti-gay går seirende ut Lenke til kommentar
Orplias Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Snakk om legalisering av cannabis og khat. Hvis du skal skal skape diskusjon er nok dette et tema som vil få fram mange meninger. Du kan jo også snakke om alle de samfunnsmessige og individuelle problemene alkohol fører til hvert eneste år og spør om alkohol bør forbys Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 du kan snake om denne episonen med han presten som nektet å vie det homofile parret - blir vel nesten som Gynekologens forslagg. Lenke til kommentar
Mortzz Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Tusen takk for alle gode forslag folkens^^=D Teamet blir om homofile skal få adoptere eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå