Gå til innhold

Tlf. med kontantkort

MBK

Anbefalte innlegg

Telefonen min døde brått, og jeg må ha ny rimelig kjapt. Jeg har hatt kontantkort / kontanttlf. i "alle år", og lurer på om jeg skal fortsette med det. Jeg skulle få kjøpe en tlf billig av en veninne, og hun har brukt den både med tele2 og telenor abb., den var kjøpt "uten abb." Vil den da funke med mitt sim-kort - som har kontantkortopplegg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Kontantkort er vel ikke så lurt nå som man har mange gratis abonnement å velge mellom (abbonement uten månedsavgift).

Disse abbonementene er billigere å bruke, samt at du slipper å stå der med tomt kontantkort og styre med å fylle på.

F.eks Tele2 champion er ganske bra.

Lenke til kommentar

srbz: OneCall sitt nett (Network Norway) har ikke dekning i Bergen. Jeg har i alle fall ikke det (et stykke utenfor sentrum), men så vidt meg bekjent er ikke nettet startet i det hele tatt her. Hvis du har dårlig dekning er det dermed Telenor som har dårlig dekning, ikke OneCall. ;)

On topic: Ja, da skal den fungere. Men jeg vil sterkt anbefale deg å gå bort fra kontantkort. Sjekk www.telepriser.no. For deres "midt på treet"-forbruk er Tele 2 Sheriff det billigste abonnementet til 11 kr/mnd (etter at jeg har tatt bort MMS/data/mobilsvar, noe mange ikke bruker). Det billigste kontantkortabonnementet du får er She Talks Kontroll som koster 137 kroner med det samme forbruket!

Har du et lavt forbruk, så kommer kalkulatoren frem til at de billigste abonnementet du får koster 0-20 kr/mnd (Tele 2 Sheriff og OneCall Faktura). Det billigste kontantkortet er igjen She Talks til 52 kroner.

Dette er da det billigste alternativet, har du for eksempel Telenor Kort&Kontant kommer bruken i det første eksempelet på 265 kr og 105 kr i det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...