killertomato Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har koblet ps3'en til pc'en gjennom kabel og tversity. Da jeg ikke har noe tråløstnettverk hjemme, lurer jeg på om det også er mulig å få internett på ps3'en via denne koblingen? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg har løst det ved å dra en kabel fra pcen til den trådløse ruteren som Ps3 er koblet til, og tversity fungerer fint gjennom denne samt ps3 har da internet. Mulig du kan sette dette opp manuelt i windows ved å "dele internettilkoblingen" , du må vel høyreklikke på den tilkoblingen som går til ps3 og velge dette i nettverkstilkoblinger. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har løst det ved å dra en kabel fra pcen til den trådløse ruteren som Ps3 er koblet til, og tversity fungerer fint gjennom denne samt ps3 har da internet. Mulig du kan sette dette opp manuelt i windows ved å "dele internettilkoblingen" , du må vel høyreklikke på den tilkoblingen som går til ps3 og velge dette i nettverkstilkoblinger. Men jeg har ingen trådløsrouter. Pc og ps3 er koblet via nettverkskabel og modemet er koblet via nettverkskabel til pc'n. Så lurer rett og slett på om jeg kan klare å få internett på ps3'n med denne koblingen? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://en.kioskea.net/contents/configurati...n-internet.php3 Det er nok egentlig alt du trenger å gjøre, akkurat nå så sender du jo Tversity rett på ps3'en, så da trenger du jo egentlig kun å fikse så at du også kan få tilgang til nettet. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 http://en.kioskea.net/contents/configurati...n-internet.php3 Det er nok egentlig alt du trenger å gjøre, akkurat nå så sender du jo Tversity rett på ps3'en, så da trenger du jo egentlig kun å fikse så at du også kan få tilgang til nettet. Det funka ikke helt det der. Mistet hele internett forbindelsen, så måtte tilbakestille. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er det ikke enklere å skaffe seg en router enn å holde på med slike løsninger? Har selv PC med TVersity og PS3 som er koblet til samme router og det er plug & play. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Er det ikke enklere å skaffe seg en router enn å holde på med slike løsninger?Har selv PC med TVersity og PS3 som er koblet til samme router og det er plug & play. Joda, det er jo forsåvidt det. Det er bare det at det er en ekstra kostnad, så ville se om jeg kunne løse det uten noe ekstra kostnader først. Ser ut som jeg blir nødt til å skaffe meg en router likevel nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå