JackBauer2 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg er ute etter en touchscreen som briljerer/er i toppklasse på følgende områder: 1) Gode bilder, både i dagslys og innendørs. 2) Godt videokamera. 3) GOD lyd, både i samtale og ved musikkavspilling (både i øretelefonen og på høyttaleren) Viktig at de scorer på samtlige av disse 3 områdene. Ingen av de eksisterende trykkskjerm(/berøringsskjerm)-mobilene jeg vet om kan skryte av dette. Ble skuffet over det jeg leste om HTC Touch HD(dårlig video, middels bilder, flat lyd). Håper jeg har fulgt dårlig med i timen! Hvis det ikke eksister noen gode allroundere pr. i dag, kommer det noen snart? Lenke til kommentar
Octavarium Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 LG KC910 er bra på alle de områdene:) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 KC910 er nok det nærmeste du kommer, ja. Og kanskje Nokias kommende 5800 XpressMusic, selv om kameraet ikke er mest vektlagt på den. Til HDs forsvar, så er den bedre på lydkvalitet og videoavspilling en Amobil skal ha det til. Men kameraet er elendig når det ikke er bra lysforhold, så den er uansett ikke aktuell for deg. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Takk for svar! Har snust litt på KC910, men er litt skeptiswk til LG etter lengre tids erfaring med KU990/Viewty. Elendig lyd på video-oppttak og dårlig + lav lyd på musikk-avspilling via høyttaler. Er kanskje litt bortskjemt med Nokia N95, men var også mer fornøyd med video-opptak og høyttaler-lyd på Nokia 6288 enn på LGs forrige flaggskip. Endret 1. desember 2008 av JackBauer2 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det holder med en tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1041470 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg