acerview Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hei vudere å kjøpe meg en ny bærbar pc, har null peiling på bærbare pcer å trenger hjelp me valg av pc. reiser en del i jobben å bør derfor ikkje vere for tung til å ta med seg. har en stasjonær pc fra før så trenger ikkje å drive alle spill på max Det eg kommer til å bruke den til er: Film/serier på TV gjennom HDMI kabel Spilling, alt fra middels gammle til nye spill( men trenger ikkje å spille på max) sjå filmer/serier på bærbare pcen( vist muligt i HD kvalitet) surfing Edit: tok vekk linken siden den ikkje fungerte maks pris er 8000(men kan sikkert strekke meg litt om eg må) har lest en del i trådene her og det virker som Acer 5930 er den eg bør gå for? men har sett der er en del forskjellige versoner ute å går? å vill denne holde en stund framover? og har dere andre anbefalinger? Edit: tok vekk linken siden den ikkje fungerte Endret 2. desember 2008 av acerview Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) denne HP Pavilion DV5-1095eo har den selv, kan ikke komme på noe negativt om den... kanskje litt tung for ditt bruk men det hadde jeg ofret. Endret 29. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå