Gå til innhold

Logitech G5 problemer

Anbefalte innlegg

Hei hei, jeg har problemer med min Logitech G5, den hakker når jeg skal dra den fort til en side(som f.eks i CS) og problemet var først kun der, men har nå spredt seg til generell bruk, jeg har avinnstallert musen og reinnstalert med nyeste driver, det funket ikke, så jeg prøvde en kompis sin g5 mus på min PC og der hadde jeg samme problem.

Men når han prøvde min mus på sin PC hadde han ikke noe som helst problemer, så jeg vet at det ikke er musen, men noe med PCen.

Er det noen som har noen tips eller som kan gi meg et konkret svar på dette problemet så er jeg meget takknemelig.

Takker på forhånd for konstruktive svar! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tydeligvis noe galt med porten du kobler musen din i. Har du prøvd å koble den inn i en annen port? (går utifra at det er snakk om en USB).

Hvis ikke, prøv det. Hvis ikke det går, kan det være du ikke har installert noen drivere som kunne ha vært nødvendig.

Lenke til kommentar
Det er tydeligvis noe galt med porten du kobler musen din i. Har du prøvd å koble den inn i en annen port? (går utifra at det er snakk om en USB).

Hvis ikke, prøv det. Hvis ikke det går, kan det være du ikke har installert noen drivere som kunne ha vært nødvendig.

kan umulig være porten musen er koblet i, ettersom jeg har en annen mus (dritt mus men anyhow) Fatal1ty musen er koblet i samme USB port og den funker helt fint, og driverne til Logitech og spessielt til G5 er bare crap, jeg har bare fått problemer med dem, og de andre jeg kjenner som har g5 har ikke drivere innstallert ettersom de bare er trøbbel, men jeg kan prøve det med USB porten, om det er det at den ikke får nok strøm eller no i den duren

Lenke til kommentar

kan umulig være porten musen er koblet i, ettersom jeg har en annen mus (dritt mus men anyhow) Fatal1ty musen er koblet i samme USB port og den funker helt fint, og driverne til Logitech og spessielt til G5 er bare crap, jeg har bare fått problemer med dem, og de andre jeg kjenner som har g5 har ikke drivere innstallert ettersom de bare er trøbbel, men jeg kan prøve det med USB porten, om det er det at den ikke får nok strøm eller no i den duren

Samma, bruker heller ikke driverene til g5 :p

Har musa koblet i en av usb porten som går rett i hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...