miniPax Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Har lest de guidene ang steppingen på XP, men skjønner meg ikke helt på dem Kansje noen her kan hjelpe en stakkars (full) gutt? AXDA2100DUT3C 91897742B0020 AIGRA 0226 DPBW (C) AMD osv Lenke til kommentar
zup Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 her er en fin side om dette : http://www.broadbandreports.com/faq/6337 Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 2100+ Palominos: If the website you're ordering from shows an order code of AX2100DMT3C, that's a Palomino. TBredA/B: If the website you're ordering from shows an order code of AXDA2000DUT3C, that could be either a Thoroughbred A or Thoroughbred B. All TBredAs have a stepping code which ends in "A," like "AIUGA." All TBredBs have a stepping code which ends in "B," like "AIUGB." If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB. If you see a code like "JIUCB" that begins with the letter "J" on the second line of the processor codes, that's a low-end TBredB. Mao: Med stepping AIGRA har jeg en High-end TBredA, siden den både begynner å slutter med A? ...jippi PS: Rett meg om jeg har tolka det feil da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå