Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kyssesyke + alkohol?

Notfree

Anbefalte innlegg

Vel basicly hadde jeg kyssesyken for om lag 3måneder siden. Den var veldig mild og jeg var bare syk i 1 uke. Var til legen og hadde 23 i blodverdi om det sier dere noe. Jeg skulle tilbake 3 uker etter den første blodprøven for og sjekke blodverdiene igjen etc. (Altså hvor mange bakterier du har i blodet per ML eller noe) mellom 0-10 er vaneligt og jeg hadde 23. (Ste-faren min har nettopp vært syk og hadde 190 elns. Det er ganske nærmt den magiske grensen til blod forgiftning om jeg ikke bommer med 100 her)

Siden jeg var veldig lite syk og har lite lyst og ta fler blodprøver siden jeg nærmest besvimte forgje gang har jeg bare droppet det. Jeg har drevet med helt normal fysisk aktivitet og har ikke noen smerter eller lignende. Jeg tviler nesten litt på at det var kyssesyken, men regner med det var det siden legene sa det og at jeg bare har vært heldig og fått et veldig, veldig mildt utbrudd.

(Man skal altså helst unngå alkohol ved sykdomen kyssesyken.)

Jeg har altså da ikke drukket på rundt 4måneder, men hadde tenkt i morgen. Hva sier dere, go for it?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...