Notfree Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vel basicly hadde jeg kyssesyken for om lag 3måneder siden. Den var veldig mild og jeg var bare syk i 1 uke. Var til legen og hadde 23 i blodverdi om det sier dere noe. Jeg skulle tilbake 3 uker etter den første blodprøven for og sjekke blodverdiene igjen etc. (Altså hvor mange bakterier du har i blodet per ML eller noe) mellom 0-10 er vaneligt og jeg hadde 23. (Ste-faren min har nettopp vært syk og hadde 190 elns. Det er ganske nærmt den magiske grensen til blod forgiftning om jeg ikke bommer med 100 her) Siden jeg var veldig lite syk og har lite lyst og ta fler blodprøver siden jeg nærmest besvimte forgje gang har jeg bare droppet det. Jeg har drevet med helt normal fysisk aktivitet og har ikke noen smerter eller lignende. Jeg tviler nesten litt på at det var kyssesyken, men regner med det var det siden legene sa det og at jeg bare har vært heldig og fått et veldig, veldig mildt utbrudd. (Man skal altså helst unngå alkohol ved sykdomen kyssesyken.) Jeg har altså da ikke drukket på rundt 4måneder, men hadde tenkt i morgen. Hva sier dere, go for it? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Drikk deg dritings, og knus leveren din. Husk å ta et par brett paracet dagen etter da. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Hmm For det første så tror jeg sjangsen for at jeg "ikke er frist" er nokså liten. Dessuten tror jeg at leveren ikke hadde tatt så alt for stor skade av det i det hele? Paracet har jeg ikke tatt siden jeg var 8 elns? Men takk for tipest. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Drikk litt mindre enn vanlig. Hør med legen for sikkerhetsskyld. Og ikke ta Paracet dagen etterpå, det gjør "slitasjen" på leveren mye værre . Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det skal gå helt fint for deg å drikke nå, hvis det er 4 måneder siden du fikk en mild form for kyssesyken? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, ikke ta paracet hvis du har hatt kyssesyke. Det er visstnok like ille som alkohol i seg selv. Men Ibux tror jeg går bra (?). Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Ja Ibux funker fett. Du skal abosultt ikke ta paracet når du har kyssesyken siden det sliter også på leveren. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå