Red8Bull Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 har ein nokia n82 med chess abonnement. som tittelen seier får eg ikkje brukt mms eller wap. har lastet ned instillingene fra chess.no men det hjelper ikkje. får følgende beskjed: pakkedata ikke tilgjengelig. sjekk nettverkstjenester. nokon som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Dersom du ikkje alt har gjort det: Prøv å skru av og på telefonen, det pleier å løyse mange rare problem. For eit par år sidan var eg Chess-kunde, og då var eg ute for at GPRS plutseleg var deaktivert i abonnementet, slik at eg måtte gå inn på "Mine sider" og aktivere det på nytt. Eg ville difor ha sjekka at dette er aktivert. Ei anna mogelegheit er å låne ein annan telefon med fungerande Netcomnett-oppsett, putte i sim-kortet og prøve wap/mms. Dersom det ikkje virkar er det abonnementet/simmen som er noko feil med, dersom det virkar på den lånte telefonen, så er det telefonen din eller oppsettet ditt som er problemet. Endret 29. november 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå