dp Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Heisann, Har et MSI G-Force 4 ti 4200 64mb som jeg har lyst til å ta en aldri så liten voltmod på. Noen som har en detaljert guide om dette? Haakon Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Synes denne forklarer det ganske bra http://www.techspot.com/tweaks/geforce4-vm...mod/index.shtml Lenke til kommentar
khan_ Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg brukte samme "bruksanvisning" til creative ti4200 64mb, og det funka fint... Lenke til kommentar
dp Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Det finnes ikke en guide som viser at man bare lodder på en motstand mellom punkt x og punkt x? Det virker mye greiere.. Hvor stor motstanden skal være er jo også ganske viktig. Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det finnes ikke en guide som viser at man bare lodder på en motstand mellom punkt x og punkt x? Det virker mye greiere.. Hvor stor motstanden skal være er jo også ganske viktig. Det er ikke en like god metode, for da kan man ikke justere spenningen til gpu uten ta frem loddebolten igjen. Lenke til kommentar
dp Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 det bryr jeg meg ingenting om. skal kjøre vcoren på 1,8volt hele tiden uansett. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er ikke du på feil del av forumet Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 nope! jo.. du skulle ha postet under Grafikkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå