CorporalClegg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg må ha en (flere) sang(er) som er enkle å danse/lære vals til, ideas? takk. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tør jeg spørre hvorfor i all verden du vil lære vals? :O Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Ikke jeg, trinnet. Jeg er i juleballkomiteen, og har derfor fått i oppgave å finne en bra "valssang", så lærer en av lærerne oss det.. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 bump Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Antakelig er det engelsk vals dere er ute etter (den går saktere og er dermed enklere enn wiener-vals). Her er et par som er vanlig brukt: Fascination: Se filmen hos Youtube Moon River: Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Ja Nat king cole har mye bra vals musikk! Et par sanger til langsomme valser. Norah Jones - Come away with me Se filmen hos Youtube Secret garden - Greenwaves Se filmen hos Youtube Endret 30. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå