Gå til innhold

PS2 med 5 spill mot Xbox 360 for 399


Anbefalte innlegg

Jeg så det tilbudet EB Games har annonsert overalt om at du kan bytte en PS2 og 5 spill, mot en X360 for 400 kr. Tror dere at det fortsatt er mulig å bytte den(gamle, feite PS2en), selvom den har en liten utvendig skade(Deksel på DVD-driven har knukket og falt av, den plata med PS-logoen, hvis du skjønner hva jeg mener). Den funker helt perfekt ytelsesmessig, og spillene er det ikke noe å utsette på.

 

Spillene er bl.a.

Guitar Hero 2 og 3

Burnout 3

Battlefield 2 Modern Combat

GTA: SA

Tony Hawk 4

James Bond: Nightfire

FIFA 05

osv.

 

Noen som har noen erfaringer om dette vil gå eller ikke?

Takker for svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey. Skader og slikt er det litt vanskelig med - det kommer an på hvor ille det er, kinda...

 

Ut ifra beskrivelsen ville jeg nok tatt den inn, men det er mulig det er visse standarder som må overholdes.

 

Skal komme tilbake til det i løpet av dagen :)

Endret av Snute
Lenke til kommentar

Hmmm...ja...for de som foreslår det; jeg ringer ikke til butikken, for all vet at det er lettere å avvise noen på telefon enn på 2-mannshånd.

Er fortsatt takknemlig til erfaringer og/eller meninger om dette.

Hvis det ikke skulle gå, har jeg jo ting jeg kan forhandle med som ekstraspill, ekstra håndkontroll, ratt, Guitar-Hero-gitar, memory card og kontrolllsplitter(så man kan spille 5 isteden for 2 på en konsoll)

 

Og forresten; er det et krav at man skal ha med en PS2-kontroll, eller er det bare konsollen de skal ha?

Lenke til kommentar
Hmmm...ja...for de som foreslår det; jeg ringer ikke til butikken, for all vet at det er lettere å avvise noen på telefon enn på 2-mannshånd.

Er fortsatt takknemlig til erfaringer og/eller meninger om dette.

Hvis det ikke skulle gå, har jeg jo ting jeg kan forhandle med som ekstraspill, ekstra håndkontroll, ratt, Guitar-Hero-gitar, memory card og kontrolllsplitter(så man kan spille 5 isteden for 2 på en konsoll)

 

Og forresten; er det et krav at man skal ha med en PS2-kontroll, eller er det bare konsollen de skal ha?

 

Du må ha med kontrolleren og ledningene til strøm og bilde, alt skal være orginalt og maskinen må ikke ha vært åpnet.

Angående skaden så vil det nok variere litt fra person til person om de tar den inn

Lenke til kommentar
Er ikke dette tilbudet mer eller mindre bare tull da?

Man må jo uansett kjøpe med masse ekstrautstyr, og vinninga går litt opp i spinninga undervies?

 

Dette er hva dårlig journalistikk fører til..

Uvitende personer leser hva en journalist har skrevet og kjøper det uten og mukke :-(

 

Selvsagt er ikke tilbudet bare tull!

I denne dealen får man 1100kr for din gamle ps2 og 5 spill, noe som er meget bra når man ser at samme kjede selger en helt ny ps2 med 3 spill for 1300kr..

 

Om du velger å kjøpe den "strippede" Arcade utgaven eller pro/elite er jo ditt eget valg..

Alt ekstrautsyret Nettavisen nevner er jo bare tull, for en som bare skal spille som på ps2 så trenger man INGENTING mer enn det som følger med..

Endret av Spillorakelet
Lenke til kommentar

Nå stilte jeg et spørsmål om det, ikke om å bli kalt uvitende da.

Men det sier seg vel nesten selv i dag at de fleste som vil bruke dette tilbudet også ønsker seg en del mer enn hva ps2 gjorde.

Dermed blir det også ganske mange som vil ha harddisk osv, som igjen koster en del og dermed må tas med i regnestykket.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Ser ikke noen grunn til at du ikke skulle få byttet den inn. Skaden er såpass liten at det burde ikke være noe problem, hvis det er det området her du tenker på:

ps2crack.jpg

Har ikke sett en lignende skade, men hvis maskinen fungerer som den skal og kun har den ene skaden, så, tja -

 

Det varierer kanskje litt fra sted til sted. Men hvis de ikke vil ta den inn kan man jo forhandle seg frem til f.eks. en rabattordning slik at man kanskje slenger inn en 50lapp (54,90kr for å være nøyaktig) mer for xboxen for å dekke en eventuell 10%-rabatt på den brukte PS2'en, eller en annen ordning... snakk med de i butikken, skal da være mulig å få ordna noe! =)

 

PS: Du får ikke bytta inn FIFA 05 som del av traden.

Endret av Snute
Lenke til kommentar
Du må ha med kontrolleren og ledningene til strøm og bilde, alt skal være orginalt og maskinen må ikke ha vært åpnet.

Angående skaden så vil det nok variere litt fra person til person om de tar den inn

Var som faen då, eg mangler ein audio/video-kabel. Nokon fysiske butikkar som sel dette?

Lenke til kommentar

Ok, takk for alle svar:)

Jeg prøver å bytte, jeg er ganske sikker på at det går, for det jeg tror er at Microsoft har støttet EB Games/GameStop med å få PS2er ut av markedet, og erstatte dem med en Xbox 360.

De fleste er bare sånn at de er trofaste ved merket sitt, og når de først har kjøpt en Xbox, så holder de seg til det.

Jeg tror at det er nettopp dette Microsoft har hatt i tankene.

 

Ikke døm meg hvis jeg ikke har rett, det er hvertfall det jeg tror.xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...