Gå til innhold

Hvordan få tiden til å gå når man kjeder seg? :)

Galexon

Anbefalte innlegg

Saken er enkel. Jeg skal jobbe 9-timers skift i en butikk, hvor det er ingenting å gjøre på en lørdag. Det blir til at jeg sitter og kjeder meg hele skiftet, og 9 timer føles som 18 :p

Så derfor lurer jeg på, er det noe man kan gjøre for å få tiden til å gå, innenfor rimelighetens grenser? Jobber i en butikk, og skal holde en viss oppførsel, så noe dans og hopp og sprett funker nok ikke :p Ikke at jeg er av den spretne typen heller ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilken type butikk?

Matvarer, uff da er det mye, sjekk frukt og grønt disken, der finenr du alltid noe som er dårlig.

Gå over alle hyller se etter varer kunder legger igjen på feil plass.

Sjekk om alle varer har priser.

Organiser lageret

Sett varer slik at de hører sammen, f.eks. flytt ketchup opg sennep til kjøtt disken slik at det hører sammen med pølsene. Flytt fenalår til frukt disken slik at folk kjøper fenalår på impuls.

Flørt med de andre jobben, hehe. :p

Og sist men ikke minstg, snik deg uynna og spill på psp'en. :p Det gjorde jeg mye når jeg jobba natt på en fabrikk, hadde oppgavene å gjøre i stand noen paller med papp til en maskin, det er gjort på sekunder og da har jeg brått en halv time å drepe. :)

Lenke til kommentar

- Fullt oppladet mp3-spiller m/musikk.

- Kryssord, sudoku, eller vanlige blader.

- Laptop med film/serier burde ikke være umulig heller.

En gang da jeg var på ferie i Norge (studerer i utlandet), så hadde jeg ikke besøkt en kamerat da ferien nærmet seg slutten, så jeg hang i butikken hans noen timer (endte vel på 4 eller noe), snakka litt, chilla'n. Var koselig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...