SuperAnda Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hei jeg har kjøpt meg en AMD XP 2100+ og jeg har lest tidligere at man skal bare koble sammen l1 broene, men på de nye brikkene var de laserkuttet for å gjøre det vanskeligere. Den brikken jeg kjøpte har ikke laserkuttet mellom L1 broene. Betyr dette at jeg bare kan bruke en blyant og koble de sammen?? Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Du har kjøpt en Tbred B, og som alle andre Tbred B cpu´er så er den ulåst fra fabrikk. Broene er ikke kuttet. Siden du har en 2100+ så skal du kunne velge mellom 13 og 22 i multiplier. Lenke til kommentar
SuperAnda Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Takk skal du ha. Vil dette si at jeg kan overklokke så mye jeg vil etter og ha koblet sammen L1 broene??? Lenke til kommentar
formann Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Broene er ikke kuttet. Når broene ikke er kuttet så trenger du ikke koble dem sammen. Det er kontakt mellom dem, selv om det kansje ikke er så lett å se. Det er kontakt rett under overflaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå