Moffe247 Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hei! Har ikke hatt speilrefleks så lenge og er ganske så ny med kamera. I kveld, eller teksnisk sett i går kveld, var jeg ute i omentrent en og en halv time og tok bilder. Ville satt stor pris på evt. ris/ros Bilde av Kvaløya, Tromsø Dette var det bildet dere syns var verdt å ta vare på. Setter pris på ALL kritikk - Thomas Edit: Fjernet bildene som var dårlig, la til endret bilde... Edit 2: Tabbet meg ut på fjerning av bilder Endret 29. november 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Etter min mening reagerte jeg ikke noe spesielt på andre bilder enn nr. 4, som var veldig bra imo : ) Ellers vil jeg helst ikke uttale meg noe, siden jeg ikke er noe 'proff'. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Les reglene for bildekritikken du så skal du se du blir klokere på reglene innpå BK`n.. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Nr. 4 hadde vært ganske bra, med mindre himmel. Etter min mening er det et ganske så bra bilde til å ha hatt et kamera i såvidt en dag. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Nr. 4 hadde vært ganske bra, med mindre himmel. Etter min mening er det et ganske så bra bilde til å ha hatt et kamera i såvidt en dag. Har hatt kamraet i mer en èn dag, men har ikke fått vært noe ute og tatt bilder før Fjernet litt himmel nå nettop: PS: Les reglene for bildekritikken du så skal du se du blir klokere på reglene innpå BK`n.. var dette ment til meg, eller til chris300? Fikk ikke helt til med nedskaleringen, så lurte på om det var meg du snakket til Endret 29. november 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Disse gir en litt snapshot-følelse uten mål og mening.. Tror du kunne har fokusert på å få ett bilde skikkelig bra, i stedet for flere middelmådige :/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Les reglene for bildekritikken du så skal du se du blir klokere på reglene innpå BK`n.. var dette ment til meg, eller til chris300? Fikk ikke helt til med nedskaleringen, så lurte på om det var meg du snakket til Den er nok til deg. Nedskaleringen er en ting; en annen ting er at du har lagt ut for mange bilder. Øverst på denne siden står det en del tekst. Les den; der er det to linker som forteller detaljert om retningslinjene, og om hvordan skalere bildene til en passende størrelse. Bildekritikken er litt spesiell, og har egne regler tilpasset dette. Nybegynnere i Bildekritikken har en tendens til å legge ut masse bilder i sin første post; og før slike meldinger som Chris og jeg kommer med nå. Du er langt i fra den første; og kommer definetivt ikke til å være den siste. Jeg foreslår at du velger ut de to beste bildene fra seansen din og legger de ut som to seperate tråder. De andre bildene kan du legge ut i en egen galleri-tråd her. Tom Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Les reglene for bildekritikken du så skal du se du blir klokere på reglene innpå BK`n.. var dette ment til meg, eller til chris300? Fikk ikke helt til med nedskaleringen, så lurte på om det var meg du snakket til Den er nok til deg. Nedskaleringen er en ting; en annen ting er at du har lagt ut for mange bilder. Øverst på denne siden står det en del tekst. Les den; der er det to linker som forteller detaljert om retningslinjene, og om hvordan skalere bildene til en passende størrelse. Bildekritikken er litt spesiell, og har egne regler tilpasset dette. Nybegynnere i Bildekritikken har en tendens til å legge ut masse bilder i sin første post; og før slike meldinger som Chris og jeg kommer med nå. Du er langt i fra den første; og kommer definetivt ikke til å være den siste. Jeg foreslår at du velger ut de to beste bildene fra seansen din og legger de ut som to seperate tråder. De andre bildene kan du legge ut i en egen galleri-tråd her. Tom Skal fjerne noen bilder i førsteposten. Takk for at du sier ifra, så slipper jeg å tabbe meg ut flere ganger. fikk ikke PIXresizer til å virke slik som jeg ville, sp bildene ble ikke skalert riktig. men takk for at du tar deg tid til å forklare meg dette Ingardj Disse gir en litt snapshot-følelse uten mål og mening.. Tror du kunne har fokusert på å få ett bilde skikkelig bra, i stedet for flere middelmådige :/ Gid det var så enkelt Gikk faktisk bare rundt og tok bilder, så det er fullt forståelig at du får den følelsen - Thomas Endret 29. november 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Likte stemning på det bildet her jeg, får meg til å savne nord-norge hvertfall. Horisonten kunne vært rettet litt opp, også noe forstyrrende med buskene nederst i bildet. Nokså uklart er det også men støyen kledde forsåvidt stemningen så det plager meg ikke nevneverdig. Endret 29. november 2008 av phax Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Likte stemning på det bildet her jeg, får meg til å savne nord-norge hvertfall. Horisonten kunne vært rettet litt opp, også noe forstyrrende med buskene nederst i bildet. Nokså uklart er det også men støyen kledde forsåvidt stemningen så det plager meg ikke nevneverdig. Sto i en bakke når jeg tok bildet, og stativet var i krangle-humør. Er kraftig nedskalert, så der kan noe av støyen komme fra, pluss at det er redigert 2 ganger Når du nevnte det, så var horisonten ganske skjev. Har fikset den, pluss buskene i front. Endret 29. november 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Det ble mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå