sierra93 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg formaterte maskinen min (stasjonær) og la inn xp etterpå men etter det kommer jeg ikke inn på nett,står bare hele tiden siden kan ikke vises!! Hvordan finner jeg ut hvilket lydkort jeg har i maskinen fant en side der det står hvordan hovedkort som sitter i det er en link til siden http://www.directron.com/k8nslif.html men det står i et ge force 7600 gt så det finner jeg drivere til. Noen som kan hjelpe meg på dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Last ned SIW. Det viser deg hvilken hardware du har på maskinen. Last så ned drivere til hovedkortet ditt, så vil du komme på nett. Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg lastet ned siw i dag og sjekket da finner jeg det som er inni maskinen. Jeg har problemer med og komme på nett med den,fikk canaldigital midi nå men når jeg bruker kabel rett inn i maskinen så får jeg ikke nett men tar jeg det trådløse er jeg inne med en gang. prøvd sikkert 10 stk kabler men det er ikke noe med det,fikk med cd fra de men det hjelper ikke kjøre inn den heller. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har du instalert driveren til nettverkskortet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå