Opelmekk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hei eg har et annlegg som eg skal sette inn i en bil nå. på dette annlegget er det 2 6*9. en sub og to dørhøytalere. men det er ikkje laget til for dørhøytalere i bilen og eg har ikke tenk til å skjere hull. så eg lurer på hvor bra lydbilde blir hviss man setter alle fire høytalerene på hattehyllen? Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 hei eg har et annlegg som eg skal sette inn i en bil nå. på dette annlegget er det 2 6*9. en sub og to dørhøytalere. men det er ikkje laget til for dørhøytalere i bilen og eg har ikke tenk til å skjere hull. så eg lurer på hvor bra lydbilde blir hviss man setter alle fire høytalerene på hattehyllen? Med høytalere i hattehyllen får du ikke bra lyd uansett etter min mening, lyden SKAL komme fremifra!!! Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hei eg har et annlegg som eg skal sette inn i en bil nå. på dette annlegget er det 2 6*9. en sub og to dørhøytalere. men det er ikkje laget til for dørhøytalere i bilen og eg har ikke tenk til å skjere hull. så eg lurer på hvor bra lydbilde blir hviss man setter alle fire høytalerene på hattehyllen? Med høytalere i hattehyllen får du ikke bra lyd uansett etter min mening, lyden SKAL komme fremifra!!! Ikke enig. I mitt beste lydbilde så har du både lyd framme og bak som treffer deg likt akkuratt der du sitter. Er ikke noen fasit svar på dette, så jeg forslår at du bare kjører på. Mange liker fremme best, noen liker bak. Lyd får du uanz. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ikke enig. I mitt beste lydbilde så har du både lyd framme og bak som treffer deg likt akkuratt der du sitter. Er ikke noen fasit svar på dette, så jeg forslår at du bare kjører på. Mange liker fremme best, noen liker bak. Lyd får du uanz. Du skal selfølgelig få være uenig, jeg skrev min mening. Men som du sier her så er lyd en smaksak! Det er viktig å legge vekt på. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp. Mange nevner feks at er du på en konsert da vil jo du seff ha lyden framfor deg. Men da sier jeg at ser du film i stuen så vil du ha sorround ^^ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg hadde bare høyttalere i hattehylle på min forrige bil, en 1990 Corolla hacthback, lyden var god den, tydelig og med tålig god bass. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja der ser du. Eg føle at med bare framme eller med bare bak, så får enn ikke fylt hele bilen med lyd. Sånn som jeg liker det hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå