Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

sette dør høytalere på hattehyllen?

Opelmekk

Anbefalte innlegg

hei

eg har et annlegg som eg skal sette inn i en bil nå.

på dette annlegget er det 2 6*9. en sub og to dørhøytalere. men det er ikkje laget til for dørhøytalere i bilen og eg har ikke tenk til å skjere hull. så eg lurer på hvor bra lydbilde blir hviss man setter alle fire høytalerene på hattehyllen? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

på dette annlegget er det 2 6*9. en sub og to dørhøytalere. men det er ikkje laget til for dørhøytalere i bilen og eg har ikke tenk til å skjere hull. så eg lurer på hvor bra lydbilde blir hviss man setter alle fire høytalerene på hattehyllen? :)

Med høytalere i hattehyllen får du ikke bra lyd uansett etter min mening, lyden SKAL komme fremifra!!!

Lenke til kommentar
hei

Med høytalere i hattehyllen får du ikke bra lyd uansett etter min mening, lyden SKAL komme fremifra!!!

Ikke enig. I mitt beste lydbilde så har du både lyd framme og bak som treffer deg likt akkuratt der du sitter. Er ikke noen fasit svar på dette, så jeg forslår at du bare kjører på. Mange liker fremme best, noen liker bak. Lyd får du uanz.

Lenke til kommentar
Ikke enig. I mitt beste lydbilde så har du både lyd framme og bak som treffer deg likt akkuratt der du sitter. Er ikke noen fasit svar på dette, så jeg forslår at du bare kjører på. Mange liker fremme best, noen liker bak. Lyd får du uanz.

Du skal selfølgelig få være uenig, jeg skrev min mening. Men som du sier her så er lyd en smaksak! Det er viktig å legge vekt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...