Gå til innhold

Tilbakemelding på ski-teams hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde gjerne sett at det kom bedre frem hvem du/dere er og hva dere driver med på forsiden. Husk at en gjennomsnittlig bruker/besøknede bare har 30 sekunder på seg til å finne ut hvem som siden er om og hvor de skal gå.

Ha en linje/kort tekst som sier at dette er siden for et ski-team, bestående av amatører(om dere er det) og kanskje endre "info" til "about us" / "om oss". Videre er det veldig bra at menylinjen øverst holder seg lik unasett hvor en er på siden. Kort sagt, hold det enkelt. Senere kanskje lage en norsk og en engelsk del.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok jobba litt mer med logoen. Skrifttypen funker greit, men det treet må bort etter mitt skjønn. Jeg tror heller ikke hovedmenyen sitter helt. Kutt ut drop shadow på titlene, og gradient på selve skrifta. Fin, strukturert nyhetsoversikt på førstesiden. Dog, jeg må få lov til å klikke på Overskrift eller foto for å komme inn på saken, ikke bare "read more".

Hvorfor engelsk side? Hvor mange av de besøkende er engelsktalende?

Hvorfor er innholdet på førstesiden venstrestilt, mens resten er sentrert? Unngå sentrering, om dere ikke kjører det fullt ut.

Vi trenger heller ikke sort-til-hvit-gradient på venstre og høyre siden av nettsida.

Under kontakt vil jeg også ha muligheten til å kontakte dere via mi e-postklient samt telefonnummer, ikke bare et skjema.

Lykke til! :)

Mvh

Håvard Prytz

Lenke til kommentar

Jeg synes måten dere presenterer nyheter på var litt upraktisk. For meg virket det kun som masse usortert rot på fremsiden. Fremhev den ferskeste nyheten, rydd opp, lag et arkiv hvor dere plasserer de gamleste.

Ville og likt at du/dere hadde skrevet litt mer på hver nyhet.

En annen ting er at det var veldig lite bilder. Masse tekst, men ingenting å se på. Når du sa at dere er ei skigruppe forventet jeg en god del kule bilder av triks, hopp, snø osv. Jeg ville også ha vurdert et bilde av hvert "medlem".

Er ogenig med det de andre har sagt. Når man hovrer over tingene i menyen ville jeg ha hatt en annen farge enn svart. Da dette er en side om skifolk og snø o.l. tok det seg ikke så bra ut at snøkrystallet ble sort.

Dropp svart! De stripene på venstre og høyre side passer ikke inn med resten av fargene.

Lenke til kommentar

Bortsett fra det de andre har sagt har jeg bare to ting jeg la merke til som bør forandres for at nettsiden skal være brukbar. Først bør du få vekk de grå tingene på siden av innholdet (kommer ikke på det riktige ordet :p). Deretter bør du bytte bakgrunnen. Blått var ubehagelig når resten av nettsiden var lilla. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...