Gå til innhold

Digitalt "adapter" til speilrefleks


Anbefalte innlegg

For en tid tilbake så jeg en nettside til et amerikans firma som lagde

en type "digitalt adapter" til speilrefleks kameraer. Man simpelthen satte den inn i kameraet istedenfor vanlig film. Når minnet var fullt, koblet man enheten til en pc og overførte. Vips så var den gode gamle speilrefleksen blitt et digitalt kamera - med fordelene med man får med å kunne bytte ut objektiver osv.

 

Problemet er at jeg ikke husker hvor jeg fant den siden. Jeg finner ikke noe som engang ligner på nettet nålenger....konkurs?

 

Er det noen som har sett/hørt om dette? I så fall setter jeg umåtelig pris

på en tilbakemelding om ev. nettsted eller forhandler.

 

Venter i spenning :o

Hilsen Tejas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil nok aldri finne dette i salg.

Dette firmaet har snakket om dette lenge, men aldri levert noe.

 

Dette gjør heller ikke saken noe bedre:

 

COSTA MESA, CALIFORNIA - September 15, 2001 - Irvine Sensors Corporation (NASDAQ: IRSN, Boston Stock Exchange: ISC), announced that Silicon Film Technologies, Inc., an independent and consolidated subsidiary, has suspended operations. The Silicon Film Board has retained special counsel in contemplation of liquidation through bankruptcy proceedings, if immediate financing alternatives are not secured.

Lenke til kommentar

Kjære bonde2001.

Tusen takk for tilbakemelding, med en gang jeg så svaret ditt - så smalt det i toppen... Siliconfilm var det ja. Snakk om rullgardin som føk opp igjen :smile:

 

Synd å høre at det muligens ikke blir å få tak i, for potensialet her er jo enormt.

 

Uansett, nok en gang. Takk for hjelpen.

Hilsen Tejas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...