Gå til innhold

Guitar hero world tour tromme problemer

robbery

Anbefalte innlegg

Hei..

Stakk på elkjøp og kjøpte meg et Guitar hero World Tour spill, trommesett, mic, guitar og det hele.. Da jeg kom hjem så pakket jeg opp og fikk sammensatt trommene og gitaren på cirka... 30 sekunder. Det var da jeg hadde sittet i kanskje 3 timer da jeg merket at begge symbalene (gul og orange), og rød og grønn måtte jeg slå rimelig hardt på for at de skulle fungere.. Det ble plutselig et irritasjonsmoment, og jeg søkte på forum osv for å se om det faktisk skulle være sånn eller ikke. :hmm:

Det skulle det selvfølgelig ikke... :hrm: Der er kommet "fikser" til det der man må åpne trommesettet og med en enkel tape-bit kan man fikse det. Det har jeg meget lite lyst til, og dere forstår helt sikkert hvorfor...

Er det noen andre som erfarer samme problemet, i såfall, hvordan har dere tenkt til å løse problemet? Er det bare å stikke rett til detaljisten å kreve reklamasjon, eller kan man eventuelt vente på fikser i fra Red Octane eller kreve reklamasjon fra Red Octane?

på forhånd takk til alle svar

Mvh, Rune 'robbery' :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg kjøpte ghwt på onsdag og har akkurat det samme problemet. Jeg var først til å prøve og jeg merket at jeg måtte slå veldig hardt på den gule for at den skulle registrere slag. Aner ikke hvorfor, da men. :(

Endret av timb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...