Trollfjes Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Aldri si aldri, jeg har ikke prøvd og spille enda Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tja, men det at idle-tempraturen har sunket burde jo tyde på at det vil gå bra. Tja, men det at idle-tempraturen har sunket burde jo tyde på at det vil gå bra. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Tja, men det at idle-tempraturen har sunket burde jo tyde på at det vil gå bra. Tja, men det at idle-tempraturen har sunket burde jo tyde på at det vil gå bra. Ikke vær for sikker. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ta også prøv å spill da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg vet ikke om dette er nevnt, men om temperaturen holder 108 konstant, uten å endre seg, er det nok snakk om en "stuck" sensor. De har en evne til å bare vise et random tall når de ikke klarer å lese temperaturen. Det betyr dog ikke at kortet ikke er så varmt, det kan være varmere også. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vet ikke om dette er nevnt, men om temperaturen holder 108 konstant, uten å endre seg, er det nok snakk om en "stuck" sensor. De har en evne til å bare vise et random tall når de ikke klarer å lese temperaturen. Det betyr dog ikke at kortet ikke er så varmt, det kan være varmere også. ehm, da den slår 108, så går den ikke videre og PC'en fryser Men nå holder den ca. 100 load i COD: World at War. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 PCen skal ikke fryse / slå seg av før 130 grader. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det skal vel ikke være utelukket at i noen tilfeller så vil ting fryse når skjermkortet kommer opp i 108 grader? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har aldri opplevd det, ikke med 8800GTX, 9800GTX, GTX 280 eller 4870x2 Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 min frøs som sagt ikke før nesten 180c på det ene skjermkortet, om det er for at jeg har SLi vet jeg ikke. men 108c skal det ikke fryse. hadde 2stk 7800gt før som gjerne ble 100c med dårlig lufting og noe tung grafikk Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Tja den skrur seg fortsatt av etter en stund, eller den kommer til en bestemt farge også skjer det ingenting mer, lyden fortsetter osv. Kun i tyngre grafikk spill, altså CoD: world at war er ikke spessielt krevende, men det drar på kortet til å skru seg av. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Idag kom feilmelding opp endelig hoppet den ut av spillet og der sier den: Skjermdriveren (også massebokstavere NLvlavlanval et eller annet) sluttet å svare men er så gjennopprettet og da var skjermkortet på 120 grader Har prøvd nye drivere flere ganger. Noen forslag? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg tror det ville vært flere som hadde hjulpet deg hvis du husket "de tallene" som kom opp i feilmeldingen. Eventuelt søk feilmeldingen i google og se hva du finner. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 nvlddmkm heter driveren. Vanskelig å huske hele shiten når jeg kun så den i rundt ett sekund. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Men rekker ikke se den erroren ellers, den går over til en bestemt farge og fryser. Det gjør at jeg må bruke svenske knappen eller av/på knappen for å skru av pcen, for å faktisk kunne spille eller i det hele tatt røre på ting. Ser at mange andre har feil med denne driveren men jeg tenker at det er skjermkortet som blir for varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå