Gå til innhold

[Løst]9800GX2 holder 108 celcius i WOW?!

Trollfjes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om dette er nevnt, men om temperaturen holder 108 konstant, uten å endre seg, er det nok snakk om en "stuck" sensor. De har en evne til å bare vise et random tall når de ikke klarer å lese temperaturen. Det betyr dog ikke at kortet ikke er så varmt, det kan være varmere også.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dette er nevnt, men om temperaturen holder 108 konstant, uten å endre seg, er det nok snakk om en "stuck" sensor. De har en evne til å bare vise et random tall når de ikke klarer å lese temperaturen. Det betyr dog ikke at kortet ikke er så varmt, det kan være varmere også.

ehm, da den slår 108, så går den ikke videre og PC'en fryser :)

Men nå holder den ca. 100 load i COD: World at War.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Idag kom feilmelding opp endelig hoppet den ut av spillet og der sier den: Skjermdriveren (også massebokstavere NLvlavlanval et eller annet) sluttet å svare men er så gjennopprettet og da var skjermkortet på 120 grader :D

Har prøvd nye drivere flere ganger.

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Men rekker ikke se den erroren ellers, den går over til en bestemt farge og fryser.

Det gjør at jeg må bruke svenske knappen eller av/på knappen for å skru av pcen, for å faktisk kunne spille eller i det hele tatt røre på ting.

Ser at mange andre har feil med denne driveren men jeg tenker at det er skjermkortet som blir for varmt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...