Gå til innhold

[Løst]9800GX2 holder 108 celcius i WOW?!

Trollfjes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9800GX2 kommenterte jeg når jeg først så kortet at det kom til å bli en varmeovn, dette kortet har helt egne krav til ventilasjon, dog spesielt i kabinett.

Det har mye varme som skal ut på trange steder og du vil få bort det som kommer ut så raskt som overhodet mulig.

Lenke til kommentar
spilte 10 min og fikk 107grader celcius før jeg skrudde av wow.

Det er jo faktisk mer en mitt 4870x2 kort hadde 91c.

Jeg kjøpte ett par pci slot vifter som du setter i pci slotten og trekker luft ut det hjalp noe samt at jeg måtte stille på vifta litt,..

Du kan jo eventuelt bruke kortet til

formålet :-)
Lenke til kommentar
spilte 10 min og fikk 107grader celcius før jeg skrudde av wow.

Det er jo faktisk mer en mitt 4870x2 kort hadde 91c.

Jeg kjøpte ett par pci slot vifter som du setter i pci slotten og trekker luft ut det hjalp noe samt at jeg måtte stille på vifta litt,..

Du kan jo eventuelt bruke kortet til

formålet :-)

Det er ett stort problem :\

Lenke til kommentar
Prøvde turen inn i rivertuner og den lar meg ikke endre på viftehastigheten :\

Merkelig, jeg bruker Riva og har ingen problemer med å endre vifte hastighet på mitt GX2 kort.

Kortet holder ca 80 grader på begge kjernene ved full load(Folding), vifte på 90%.

Obs siden det er 2 kjerner så vises den som 2 kort i Riva, men du kan kun endre viften under det ene kortet.

Endret av brg
Lenke til kommentar

Åpne skjermkortet, bokstavelig talt? Det skal da ikke være nødvendig. Prøv bare å blås litt, og pass på å ikke bruke noe form for papir ol. Dette kan skape statisk elektrisitet og ødelegge skjermkortet ditt. Anbefaler deg også å sette opp RPM'en på viftene dine litt og ser om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...