Gå til innhold

Gratis Pc til reg. brukere av forum

Anbefalte innlegg

Er noen uenig med meg hvis den første PC`en går til barnehagen ???

:)

Det blir nok best om du sender den til barnehagen. Om det er noe en barnehage ikke får nok av er det datamaskiner! En maskin er nok snaut på 10-20 barn ( det blir mye mas og kø av sånt!

Goodall , kontakt meg om du vil vite mer om Lek og Lær serien av barnespill ( jeg selger dem ikke , har bare prøvd dem)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er noen uenig med meg hvis den første PC`en går til barnehagen ???

Sorry SnowDOG_, du vant nok ikke denne gangen heller :wink: Min stemme går til barnehagen.

hehe men takk likevel :)

Har en pc til :wink: 166 mmx intel, 32-64 mb ram, cdrom,6-8gb hd,lydkort, osv. Morgendagens maskin har litt OC potensiale (jumpere på HK :D )
Fins det forsatt håp for meg? :woot:

Jeg stemmer på DEG SnowDOG_!! :woot:

DU fortjener den! :woot:

Lenke til kommentar

Jepp !

Nå har jeg gitt den første PC`en til Bråten Barnehage på østlandet !

Har sjekket at alle opplysninger stemmer og at maskinen virkelig

går til ungane !

Mottakeren var særdeles glad og setter pris på tiltaket, på

vegne av barnehagen :)

Seff vil jeg takke forumet og HW gjengen(adm. og mod.) for hjelpen !

Pc`en vil bli levert til uken med HILSEN fra HW.no og forumet :wink:

Ps. Har en til som skal ut i morgen kveld !

Lenke til kommentar

Jeg vil bare TAKKE ALLE SAMMEN, brukere og moderatorer :woot:

er godt det er noen som tenker på neste genrasjon som vokser opp i dagens samfunn også :yes: og jeg vil på vegende av Barnehagen bare si 1000 takk å vi skal ta godt vare på den.

LOVER at den skal brukes fornuftig og hørte noen rykter om Lek og Lær spill, som garantert er noe som skal inn på den maskinen :yes:

Dette som har blitt gjort her er virkelig et skritt i riktig retning og håper at flere også gjør noe lignende hvis de har muligheten til det, og at de som gjør det velger ut mennsker som vil bruke det til et godt formål

DETTE STÅR DET RESPEKT AV GUTTER OG JENTER :woot:

keep up the good work, and YOU WILL be rewarded

nok en gang 1000 hjertlig takk alle sammen :yes:

Lenke til kommentar

Grimstad Seilforening holder på å sette opp et regattakontor, og trenger en PC til dette. Den skal hovedsakelig brukes til resultatservice, men vil også bli brukt til bildemanipulering, office og andre kontorapplikasjoner.

Hvis vi kunne få en PC hadde det vært til stor hjelp for oss.

Lenke til kommentar

Jarmo: Kult gjort av deg å hoppe bukk over egoistene og gi maskinen til noen som virkelig trenger den! :woot:

muffe: Skulle ønske jeg kunne hjelpe, men min P4 2.0 er ikke så utdatert ennå.. og jeg trenger den! :lol: Men dette prosjektet i seg selv er veldig bra, kanskje HW.no kunne startet en egen avdeling for sjenking av gammelt datautstyr til veldedige formål, klubber og slikt.

Lenke til kommentar

Du kan godt få lov til å forære den til meg.

Jeg avtjener verneplikten for tiden (noe som for seg selv er nok) og her er det dårlig med penger.

Trenger en maskin til å videreutvikle/gjenoppfriske/lære Linux på (samt spille UFO, CIV, COL og alle de andre gamle gromme spillene på i blant :p ) for å forbedre mulighetene for å skaffe meg jobb da den tid kommer.

Tålig bra dette vel?

Lenke til kommentar

Alle vil vel ha den pc'n (og jeg skal inrømme at det inkluderer meg :p)...

Tror ikke han kommer til å gi den til en privatperson (eller?), men gir den heller til en organisasjon.. som han gjorde med den andre som gikk til barnehagen...

Så desverre tror jeg det nytter lite å si "Jeg vil ha" her ja.. :yes:

Lenke til kommentar

Bor rett ved en barnehage. Ser mange potensielle nerder på 2-4år løpe rundt å få skrubbsår/kondis/simultankapasitet/balanse og andre skummle ting!

Neida, men seriøst, hadde det ikke gitt deg en god følelse om du hadde gitt bort noe som en drøss med unger hadde satt meeeeget stor pris på?

:yes:

Lenke til kommentar

med min bror oftere. Han bor 5-6 mil unna meg og er rullestolbruker. Han har ikke peiling på data, men har lyst å prøve internett og mail, da det fort koster penger med telefon og SMS. Han kan få tilgang til bredbånd, så dette hadde vært helt topp om han kunne fått seg en gammel "opplærings pc".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...