Gå til innhold

Gratis Pc til reg. brukere av forum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal vurdere alle innleggene i løpet av morgendagen og

gi vekk en PC utover kvelden. den andre på mandag slikt at de fleste

får chansen og komme med argumenter :lol:

pc`ene har bra med minne og litt større HD èr og CD-rom

Den ene har både lydkort og ISDNkort.

Lenke til kommentar
oorzako ja takk

og jarmo ja takk

Jeg prøver å gjøre kjøre en Dc hub til det beste for folket, men min trofaste 486 med 75Mhz og 16Mb ram klarer ikke over 95 brukere :cry: I tilleg er jeg fryktelig fattig, så å kjøpe noe er uaktuelt.  

Og nå kommer jeg meg ikke en gang inn på hubben, av en aller annen grunn(maskinen klarer sikkert ikke flere).

Her har vi en seriøs kanditat siden han vil bruke maskinen

til glede for andre :wink:

:yes: Eg stemmer på p@rm@nn også. Dette vil vi alle få nytte av. Hvis ikke det går til han så kunne eg trenge den som filserver siden eg sliter med å sove om natten da eg laster og maskinen bråker sånn plus at eg vil at foreldrene skal ha en pc så de kan lese avisene sine og skrive dokumenter og sende mail til familie i utlandet. Vi trenger det faktisk her i huset. :woot:
Lenke til kommentar

Tar gjerne i mot en slik. :yes:

Driver mye med både nytt og gammelt innen data, og en til gjør ingen skade.

Men det hadde vært fint å hatt en arbeids-PC. Den som brukes pr. i dag blir bare brukt til internett, spilling, musikk osv. osv. Jeg har nesten aldri gjort noe fornuftig arbeid med den, så jeg trenger virkelig en PC jeg kan arbeide på.

Den typen arbeid som blir gjort, er skolearbeid (min mindre bror), arbeid med rettsaker (paps'n, statsadvokat) og ting som man gjør på videregående (meg). Mams'n kommer også til å bruke den så hun slipper å dra med seg en bærbar PC fra jobben, med andre ord, hele familien vil få nytte av den.

Det vil vel kanskje blitt spilt noen klassikere på den, slike som Wolfenstein 3D og andre gode, gamle spill.

Hele familien min og meg ville blitt meget taknemmelig over å få en felles PC, det trengs!

Lenke til kommentar
Er det ikke du som har HW.no's DC hub da? :roll:

Er nok ikke det. Kjører bare den hubben i siggen, og en hardware hub ville jeg ikke kjørt slik. Den har redirect fra moribundus.no-ip.org, som gjør at den er full på 10 sec. Og den er hovedsakelig engelsk. Hw hubben hadde vært hovedsakelig for hw folka.

Mistet jeg en stemme nå?

Lenke til kommentar
Er det ikke du som har HW.no's DC hub da? :roll:

Er nok ikke det. Kjører bare den hubben i siggen, og en hardware hub ville jeg ikke kjørt slik. Den har redirect fra moribundus.no-ip.org, som gjør at den er full på 10 sec. Og den er hovedsakelig engelsk. Hw hubben hadde vært hovedsakelig for hw folka.

Mistet jeg en stemme nå?

Du nærmer deg en PC. :wink:

Edit: to pils og en skriveleif :o

Lenke til kommentar

Vel fant i dag ut at vi allerede har en hw hub.

Fint, men litt synd da det ikke kunen bli meg som startet den :wink:

Adressen er hwhub.no-ip.com. Så en ny pc ville ikke bli brukt til en hw hub(om det ikke er interesse for en til), men satt opp en "vanlig" dc hub.

Lenke til kommentar
Vel fant i dag ut at vi allerede har en hw hub.  

Fint, men litt synd da det ikke kunen bli meg som startet den :wink:  

Adressen er hwhub.no-ip.com. Så en ny pc ville ikke bli brukt til en hw hub(om det ikke er interesse for en til), men satt opp en "vanlig" dc hub.

Jeg kan eventuelt snakke med eiern av hubben om du vil hoste den. Ta kontakt på irc.

Lenke til kommentar

Ærede moderatorer !

Jeg respekterer meningen med forumet og dets budskap,

samt retningslinjene som hører til.

Jeg har, i stor grad, hatt mye nytte av folk som

har gitt sine kunskaper til meg og andre her i forumet.

Derfor mener jeg at det er riktig av meg å gi noe tilbake !

Dette er ikke noe markedsplass, det er jeg klar over, derfor

topic: reg. brukere

Ps.har en maskin til HW oxo ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...