MyBigMouth Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har for øyeblikket en macbook med følgende spesifikasjoner: Modellnavn: MacBook Modellidentifiserer: MacBook2,1 Prosessornavn: Intel Core 2 Duo Prosessorhastighet: 2 GHz Antall prosessorer: 1 Antall kjerner totalt: 2 Nivå 2-buffer: 4 MB Hukommelse: 1 GB Busshastighet: 667 MHz Start-ROM-versjon: MB21.00A5.B07 SMC-versjon: 1.13f3 Serienummer: 4xxxxxx38WGL Sudden Motion Sensor: Tilstand: Aktivert Har fått tilbud om å kjøpe en macbook pro - med samme spesifikasjoner med unntak av 2 gb ram, større skjerm og 80gb hd. Annet enn det er det ikke annet enn at det er en "pro". Spørsmålet er da - er det verdt å bytte. Prøver å selge min nå for mellom 4 og 5. Prisen for den andre er 5. Kan jeg like godt bare oppgradere den jeg har? Hva tror dere? Lite underspørsmål - hva bør jeg i så fall oppgradere til av ram og hd. Hva passer...? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Macbook Pro har et skikkelig grafikkort i motsetning til Macbook, aluminiums chassis, bedre tastatur og generelt bedre byggekvalitet. Om du får solgt Macbooken til samme pris som du får Macbook Pro-en for så er det vel ikke noe spørsmål? Men det er da opp til deg selv hva du vil gjøre. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Macbook Pro har et skikkelig grafikkort i motsetning til Macbook, aluminiums chassis, bedre tastatur og generelt bedre byggekvalitet. Om du får solgt Macbooken til samme pris som du får Macbook Pro-en for så er det vel ikke noe spørsmål? Men det er da opp til deg selv hva du vil gjøre. Å få solgt den er egentlig største problemet nå så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå